Min kamera :-(


Min kamera är död :-(
Den vill inte fungerar för mig längre.
Står att det är fel på mineskortet usch har inte
råd med att köpa ett nytt mines kort.
Och inte heller köpa en ny kamera.
Så det kommer att dröja ett tag innan jag kan ta
några snygga vackra sommriga kort och lägga ut här :-(
Tycker faktist synd om er läsare då jag vill bjuda på bilder
till er så ni vet vad jag håller på med om dagarna :-(
Men nu får det allt väntas ett tag.
jag vill ha en kamera.Tänk om jag inte kan köpa någon
ny kamera förän till hösten.
hela sommaren kommer jag att inte kunna ta kort
och visa vilka fina bilder jag kan ta :-(
Vad ledsen man är nu när inte kamera vill fungera för mig.
Funderar stort på att köpa en ny rosa kamera sen till hösten
då jag älskar rosa

En sån kamera vill jag ha.

Annars får jag väl gå ut och ta en
väg kamera :-)
Då kan jag säkert ta kort på ilar som åker tok för fort.
Får bli nya bloggen handla om bilar som kör för fort haha.
Det kan vi una oss med under sommaren.

Foto Rikspolisstyrelsen
 
Varför ska allt gå sönder nu för?
När amn väl behöver pengar och är pank???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0