Morsdag!


Ett jätte stort grattis till er alla mammor på morsdag.
Har inte ni blivit uppvaktade ut av era barn då skickar jag en
jätte stor grattis kram till er.
För alla mammor är minst värda att få en grattis kram.
Jag har själv blivit uppvaktad ut av min kära son och min man
som kom till mig i morse med frukost på sängen.
Något jag blev väldigt glad över sånt händer inte varje dag.
Så man blir väldigt chocka när båda killarna kommer till mig o
gratta mig med frukost :-) Mina omtycka killar jag älskar er
så mycket specielt lilleman han är mitt allt.
Sen fick jag även ett paket ut av min underbara son och
det var ett par svarta byxor o en svart tshirt med rosa text.
Passar bra till mig då jag älskar rosa och där står det
världens bästa mamma.Gissa om att man blir stolt som tuppen när
man får en sån fin underbar tshirt som står så på.
Jag blev så glad så nästa mina glädje tårar började rinna.
Sen får man inte glömma bort att Fredrik hade gjort jätte god oboy till mig
och en fralle mums det var smaskens det.
Även lilleman bjöd på kulebytor i sängen och hoppade på mig och hade
kul.Jag var ju väldigt trött då kl bara var 07:30 och jag hade små festat
i går så jag var inte så lek sugen av att leka ville ju sova lite till.
men så blev det inte lilleman drog upp mig och vi lekte en stund.
Sen lurade jag med honom till sängen och där somnade vi båda 2 :-)
Händer typ aldrig att lilleman somnar hos mig i våran säng men i dag
så sov han allt i våran säng på morgoen.Mmm blev massa myss en stund
i sängen innan vi slocknade och vaknade förän 12.
Så var det bara att kliva upp o göra makaroner och köttbullar till Filip.
Sen så fick han blåbärskräm så han ska bli hård i magen.
För hela helgen har han bajsat jätte mycket är som en bajs bomb och äter
inte så mycket.han dricker mest saft nu när det är så varmt ute men
det är så gött med värmen.
Och jag har redan blivit pepparkaka :-)
Efter lunch timmen så gick vi ut på en promenad i över en timma.
Och massa djur såg vi men alla djur för filip lätt ju mu fast det blev lite fel.
När vi kom hem igen fick Filip allt leka ute en stund och det var skojigt det.
Sen så kom vi in och drack saft.
Så nu snart ska vi till farmor och hoppa i hopborgen som han fick ut av
farmor när han fyllde :-) Den tycker filip är as rolig så det lär bli mycket hoppande
nu sen massa saft ska han allt med sig så han inte får ont
i huvudet.Skulle inte vara bra det då han ska till dagis i mörn.
Ha en trevlig solig dag på er pöss..
Svar till Dessi.
Min gröna dammsugare är super den är skit bra.

Här har vi dammsugaren som är super bra i från ikea.
Endast 299 kr det är värt varända öre som vi la ut på den.
Den är kul också då man kan se sakerna där inne.
Sen så har den ett litet hjul där fram så den rullar i väg :-)
Köp den om ni behöver en liten dammsugare.
Pöss


Kommentarer
Postat av: Dessi

Va mysigt med frukost på sängen! Kul att den funkar bra, lutar nog åt att vi oxå köper en sån. Fanns dem bara i grönt?

2009-05-31 @ 16:51:00
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0