NERVÖS

Jag har varit jätte nervös under hela natten och
sovit jätte dåligt.
Vaknade vid 03:30 då det ös regnade ute och då var
jag pigg men ville inte gå upp så tidigt så jag somnade om.
Fast med en klump i magen jätte oroligt sov jag i natt.
Lika dant så på morgonen då jag gick upp vid 8 och var nervös.
Inget strålande väder ute regnet bara öste ner.
Så jag gjorde något dumt jag gick o la mig igen haha så
min kära man fick gå upp och väcka Filip som sov så gott.
Så vid 08:30 kom jag upp var inte alls hungrig men tvungen att ta mig ett
glas mjölk för vi skulle åka i väg till affären och handla.
Fast innan vi skulle handla skulle Filip till dagis o leka med sina polare.
när vi hade lämnat filip på dagis  blev det butiken o handla mat,
Blev i alla fall lite god saker vi köpte fast man är pank som en gris...
I affären var jag jätte hungrig bara sugen på mat fick vänta tills
man kom hem.
Vi kollade på flyttkartongen vi viste inte om vi skulle köpa dom eller
inte då det var 5 för 100 men bra att kunna plocka ner babykläder i det
så det inte behöver ligga i påsar och ta full plats...
När jag kom hem så blev det en bannan jag tog och massa annt.
men jag är fortfarande hungrig beror nog att jag sovit som
en yllematta i natt.Känner mig som prinnsesan på ärten.
Mått nästan illa i dag då jag varit så nervös om man ska få lägenheten
eller inte :-( usch har värkligen mått skit dåligt.
Så fort vi kom hem så slog f på datan och skulle titta hur
det har gått om vi får leta vidare med lägenhet eller
om vi fick den.Jag var as grymt nervös så jag ståg i köket
och bad till gud att jag skulle få lägenheten vill så gärna att
Filip ska ha ett eget rum.
Efter 15 minuter ropar fredrik på mig o jag bara tänker tänk
om vi inte har fått lägenheten jag kommer att gå under då.
Vi gick in på våran sida och där ståg ju ingeting så vi fortsatt att
leta och gå in på våran intressanmälningar och där hade dom tagit
bort oss.Då förståg jag att vi hade fått lägenheten .
jag är så glad o lycklig nu har jag äntligen en störe lägenhet om 2 månader
fan vad gött det.
Och inga trappor och en liten uteplats så vi kan grilla snart.
Jag är så glad vi har fått lägenheten filip ska få eget rum
nu känns allt bra.
kanske inte allt men just en störe lägenhet gör mig glad.
nu ska jag gå och fixa lite får skriva mer senare.
Pöss mammatingeling.
jag ska flytta fan vad jag är glad.


Kommentarer
Postat av: Dessi

Va roligt för er =o)

2009-05-18 @ 12:33:45
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/
Postat av: michis

Jippie!!!! =D =D =D

2009-05-18 @ 14:27:38
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0