Nu kan ni veta allt om mej :-)


Vad blir ditt namn baklänges?

 ailiceC
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?


Hm ca 2 veckor.

Platt eller lockigt hår?

Lockigt så klart

 Är du kär i någon?


Japp Fredrik *smaskens*
men jag älksar ju min son jätte
jätte mycket han är allt jag har.

Vad gör du när det regnar?

Haha jag bruka få städryck då annars leker jag med Filip.

Har du en dröm som gått i uppfyllelse?


Ja det har hänt.

 Vad har du som startsida på Internet?

Aftonbladet.

Vem ringde du senast?

Min mamma

Tycker du att sengångare är söta?

de är söta.

Har du haft vattkoppor?

Jajamänsan...men väntar fortfarande på att Filip ska få dom härliga röda prickarna.

Vilken mobilsingnal?


Något riktigt sexigt pipande som ekar i öronen på folk ;-P

Första sporten du gick på?

FBK Hockey och det lär bli flera gånger så länge som spelar brau.

Vad längtar du mest till just nu?

Sommaren att få flytta och iordning med allt sen pimpa uteplatsen med
massa blommor *det kommer bli grejs det*

Hur gammal har du tänkt bli?

Oj man vet aldrig men vill leva så länge man orkar.
Vill inte komma till något hem där sjukhuset glömmer
bort gammlingar.Ingen ska få torka min röv.

Kan du gå ner i spagat?

Nej, verkligen inte.

Vad är du mest rädd för i hela världen?

Jag lider av ångest så jag är rädd för mycket.
Men sjukasde jag är rädd för är mördare och våldtäksmän.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?

Jo det händer.Just nu handlar det om en sexig mjölbonde.

Röd, grön, blå eller gul mjölk?

Gul eller Blå.

Vad har du för färg på ditt påslakan?

Går svart vit med jätte fina rosor.
Det är jätte porrigt :-)

Sommar eller snö?

Vår och sommar ..

Tänt eller släckt när du ska sova?

Släckt.

Godaste drickan till frukost?


OBOY.

Vem kramade du senast?


Förutom Filip som får kramar varje dag så var
det min kära vän Michis som fick en lång kram.

Duscha eller bada?

Bada i skum är alltid trevligt.

Kan du ditt mobilnr utantill?


japp.Men ni kan ju drömma sött och få det ;-)
Ni som har det känn er riktigt stolta nu.

Vad var det senaste som fick dej att skratta?

Jag började skratta i dag faktist.Kom ju reklam i brevlådan i dag
och i en katalåg på framsidan var det en gubbe som liknar min far.
Och den gubben fick även Filip syn på så han går runt och pekar på
honom och säger morfar :-) haha

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

Hmm det är 5 en till tvättstugan en till vinden en till källaren
en hemma nyckel sen cykel nyckel.

Vilken svordom använder du mest?

FAN...Hjälp mig nu och sluta med det.

Äger du en Ipod?

Japp men jag använder den inte längre.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

07:30 *godmorgon*

Hur många resväskor äger du?


2 st behövs ju när man reser mycket till Etuna.
Vill ju även ha en till i rosa men det får bli sen när
jag ska börja resa utomlands.

Använder du flip flops även när det är kallt ute?

Haha Nej jo kanske någon gång om jag skulle
kasta soppor då tar jag på dom skorna för att det är
lättast och komma in i.

Var köper du dina matvaror ifrån?

Willys eller ica maxi.

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?

jag vill vara med på bilden jag vill bli modell *ler*

Vilken var den senaste filmen du såg?

arkiv X

Har någon av dina vänner barn?

Det är väldigt många det.Men dom vänner som inte har barn
är lika mycket vän med mig dom betyder också mycket.
Spelar ju ingen roll om dom har barn eller inte man
har lika roligt för det.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

Sanning, om jag precis fått pengarna i näven hade jag nog förstorat
upp mina bröst och fått silcon tuttar ;-) *ler*
Sen skulle det bli till och köpa ett stort hus *drömmer om det*

Har någon någonsin kallat dig lat?

Det har säkerligen hänt svar JA..

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

Nej, Det räcker med att Fredrik snarkar så somnar jag gött.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

Hmm har ingen koll då jag lyssnar musik från youtube.
Min bästa låt är ju volvo 142 den är riktigt skön den.

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?

Vanlig mjölk såklart.Vad fan ska man med onydig choklad mjölk till?
Bättre och blanda oboy då.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?

Nej jag får aldrig veta några hemligheter längre :-( Har inte
alls många vänner i stan och sen dom som bor en bit i från mig
dom träffar man inte.Så det blir svårt och berätta hemlisar
med mig.Men får ajg veta en hemlis så håller jag käft.

När var senast någon stötte på dig?

Det finns alltid folk som lägger in en stött på mig ;-)
Men det bruka alltid sluta olyckligt för dom
när dom ser min fina ring som jag har på fingret.

Vad åt du till middag?

Min mumsiga paj blev det i dag.

Använder du huvtröjor?

Nej faktist inte.jag ser ut som en liten hipp hops brudda då.
Och så vil man inte se ut om man inte kan rappa eller åka skate.

Kan du vissla?

Kan du visla Cizzi? Ja vist kan jag det hör ni det.

Har du någonsin deltagit i en demonstration?

Nej.

Vem var den senaste som ringde dig?

Svärfar ringde senast hit

Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?

jag går aldrig på nöjesfält längre jag är gammal.
Det bruka alltid sluta med att jag blir spy sjuk
så magen vänder sig ut och in.

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?


Det vet man aldrig kanske.Men den här bonnahålan
snackar folk skit om alla.Så tur att man inte alls känner många.

Vilket riktnummersområde befinner du dig i?

Det får ni räkna ut själva.118 800

Tittade du på tecknat när du var liten?


Jag hatade tecknat när jag var liten.
Fråga inte varför men det var bara så ;-P

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?

Det finns ju inget köpcentrum här bara
5 st butiker knappt det.
Och jag bruka bara gå in i 2 butikerna sen
får ajg ta bilen om jag ska till Örebro och shoppa.

Hur många syskon har du?
1 syster och det räcker gott och väl.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Haha ja i bland så det händer.

Vilken film kan du alla replikerna till?

Hmm????

Äger du några band-t-shirts?


Nej, det gör jag värkligen inte.

När flög du senast?


Jag har aldrig flygit men jag vill det
så gärna.

Hur många stolar står runt ditt köksbord?

4 st

Läser du för skojs skull?

Ja fast mest tidningar blir det.

Pratar du några andra språk?

Nej jag har aldrig varit intresserad ut av språk.

Diskar du din egen disk?

Ja faktist så gör jag det och det blir rent :-)
Skulle inte falla mig in och ha diskmaskin nu
när man inte har så mycket och göra.

Har du gråtit offentligt?

Yes det har hänt.

Har du en stationär dator eller en laptop?


jag har en helig dator :-)

Försöker du alltid lära dig nya saker?

Absolut, ett måste i vardagen.Alltid lika roligt och få lära sig något nytt.
Det är livet att man ska lära sig nya saker.

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?

jag har 3 st tattureingar men jag vill ha en fjärill på min rumpa ;-)
Piercing i navel har jag till sommaren :-) näsa hade jag förut.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?


Inget måste, den de faller in.. För mig spelar det ingen roll beror ju på vems initiativ de är..

Kan du kasta macka?

Nej det går alltid åt pipsvängen för mig.

Vem har du med på BIOn?

Min älskling så klart.Måste ha någon man kan
hålla i handen.

Vad har du för väder?

SOl som gör mig glad :-)

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?

Bild.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

Mysig och trevlig och massa humor.

När sov du senast på golvet?

Oj har aldrig sovit på golvet.Bruka alltid mota i väg folk som ligger i
sängen :-) jag är gäst här ska jag ha plats.

Vilken är din favoritdrink?


Strawberrydream.

Gillar du din boendesituation?

Nej jag gör ju inte det får fixa det senare.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

6 timmar så är det gött men 8 timmar blir det extra glatthumör.

Äter du frukost dagligen?

Ja oftast så blir det frukost.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?

Nej det blir dom aldrig nu för tiden :-(

Vilken är din favoritfrukt?

Vindruvor meon och banan.
Ingen som har lust och bjuda mig på fruksallad? nu blir jag
allt sugen.

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?

Jag blir 23 hurra hurra då vill jag ha kals.
jag känner mig jätte gammal men heregud 23 är ju ingeting.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

Är känd för att skriva som jag pratar , så svar NEJ:).

Tror du på liv på andra planeter?

Absolut, det är självklarhet för mig att det finnsliv
och efter döden så finns det mer liv.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?

Min svärmor då hon köper massa saker utan att fråga oss
jag blir så arg.

Tror du att gud är en man eller kvinna?

Vust tror jag på gud det var han som fixade så vi fick lägenheten.
Och gud för mig är en han.

Vad var det senaste du åt?


Middag.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?

Ingen skillnad tror jag, har umgått med båda lika mycket .

Hur valde dina föräldrar ditt namn?

Jag fick mitt namn av en vin flaska som spelade.
Hela mitt namn blev i från en vin flaksa som kunde
spela jätte fin musik har min mamma berättat :-)
Men ändå så avskyr ajg vin haha

Gillar du senap?


Fyfan det är vidrigt äckligt *grispiss**

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

Ja jag är jätte sugen på det o jag gillar äventyr så ja ja ja

Har du någonsin köpt något från ebay?

Nej jag tycker det värkar svårt.men jag har sett mycket jag vill ha.
Men får jag hjälp och lär mig så skulle jag tänka mig det.
Nu lever jag bara ute på tradera.

Skulle du säga att du är trendig?

Nä klär mig som jag själv vill och bär det ja känner för.Jag har en egen smak o stil.

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?

Förmodligen skulle jag bli generad men tacka nej på ett arigt sätt eller visa min ring och säga att ja redan har någon som jag håller kär.:)..Men om han skulle bjuda mig på mat så skulle jag tacka ja.
För mat är ju alltid gott och det kan alltid sluta med att bli vänner :-) Så tänk på
att en dejt kan bli en bra vän också.


Vilken är din favoritkaraktär i star wars?

Kollar inte på de skiten.Förstår mig inte på det hmmm.

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?

Ja det stör mig hjävligt mycket gör mig besviken.
Om du säger att du ska ringa då är jag ju hemma och väntar
på att du ska ringa.Men har du inte ringt hade jag kunnat gjort saker ute.
så lovar man något så står man för det.

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?

ja en bok fick mig att gråta.
Frusna rosor i frusen jord,
Den började jag gråta ut av.

Tycker du att du är attraktiv?

Ibland hehe beror på..inte så kanske..svår fråga..

Vad är du allergisk mot?

Jag har tur jag tål allt :-)

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?

Nej faktist inte jag gillar kött.

Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
jag vet faktist inte vad jag hade fått för namn.
Måste fråga familjen vad dom hade tänkt sig.

Kommentarer
Postat av: michis

intressant =)

2009-05-20 @ 18:25:41
URL: http://michaeala.blogg.se/
Postat av: Dessi

Kul =o)

2009-05-20 @ 19:16:47
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0