Regn+sjuk=sant

God morgon alla kära blogg läsare.
Nu har jag just klivat upp ur sängen urk så trött
jag känner.
Ingen sol i dag bara massa regn tråkigt tycker jag men
det måste ju regna för att naturen ska må bra och att gräsmattan
ska bli så grön o fin som möjligt.
Så då är det bra att det regnar.
Fast jag blir värkligen jätte trött av när det inte finns någon sol
som vill lyssa på mig.
Men men ska inte reta upp mig på det då solen kommer tillbaka snart...
Fast jag är även sjuk i dag skit ont i huvudet och ont i kroppen och snorren bara
rinner i från näsa och massa slem kommer upp ur munnen.
Fan jag är sjuk vill inte vara det känns som hela världen ska
gå under när jag inte orkar göra något.

Jag sov i alla till 08:30 i dag men sån tur man har F hade gått upp och
väckt Filip :-) Tur att man har F för Filip sov också som en stock hehe.
Så underbart o se lillen sova så sött i köket i sin säng.
När jag kom upp ur sängen då var dom på G att gå men jag hade
tur jag fick en fingerklapp och en puss på munnen av min söta
älskling Filip mammas gulle gull unge.
Jag gick upp och tog mej en treoo sen gick jag in i sovrummet och
skulle sova lite till men jag ångrade mig då sovrummet såg ut som
en teroristatck här hemma.
FULLT med massa kläder överallt fick värsta stor choken så jag glömde
bort att jag var sjuk och började städa upp och hänga in al tvätt sen ner
med lårt tvätten i tvättbaljan som blev överfull.
Fan o jag som inte ska tvätta förän på Fredag.
Jag önskar mig nu en tvättmaskin.Fast det ska jag ha sen när
vi flyttar typ om 100 år eller mer,Känns som man aldrig kommer
att flytta.Även om jag hittade mitt drömboende i går så var det
för dyrt en miljon skulle dom ha och det har inte ens jag :-(
Fan funderar stort på att  ta och råna banken.
Inten undra på att folk rånar banker hit och dit nu när man
inte har jobb och det är svårt att få jobb och sverige lever i kris.
Det är klart att folk rånar banker hur ska man annars få in pengar?
Visa får ju inte ens pengar annars har dom slut på A kassa sen är
det så sjuka reglar så jag förstår dom som rånar en bank.
Men jag skulle nog aldrig göra det för risken är ju stor
att pengarna är färgade då går det inte och använda dom.
Då har man gjort något brottsligt helt i onödan.
Så det ska jag låta bli.
Fast jag vill fortfarande ha huset får leta rätt på en rikare karl
som har allt jag vill ha :-)
Jag har ju blivit så otroligt bortskämd men det kanske är för
att man aldrig får något av sin man ;-P
Därför vill jag ha en rik karl då jag gillar pressenter och överaskningar
och äventyr....
Nu drömer jag mig allt bort men det är hjäkligt tråkigt att vara pank
man har ju inget liv precis nu.

I dag blir det inte så mycket här ska nog göra lite kaffe
sen får vi se vad jag hittar på mer kanske ska ta o pyssla
lite sen och göra klart lite saker.
Nästa vecka måste jag börja baka till min stora
2 åring fyller år :-)
Han har ju beställt en blixten mcquen tårta ut av mig
så det ska jag fixa till :-)
Jag är väldigt duktig på sånt så den hoppas jag
kommer bli kanon bra....
Pratade med svärmor i går i telefonen och vi ska ha
filips kalas hemma hos henne och det är schyst att
man får låna hennes hus men hon vill ju också vara med
och bestämma och hjälpa till.
Fast jag vill göra det själv jag hoppas värkligen inte
att hon ska baka eller göra tårtan för den ska jag göra.
Det spelar ju fan ingen roll vad man säger till henne
då hon är så bestämd av sig hon lyssnar aldrig.
Det var som den cykeln som filip fick som han inte
kunde ha men hon trodde ju att han var så proffsig så han
skulle klara av och cykla direkt hehe drömma kan man alltid göra.
Men man måste lära sig och cykla först på en trehjuling men
det ville hon absolut inte inse...
Men nu när hon vet det då vill hon att hennes mamma ska köpa en trehjuling till
filip hon vill inte att vi ska köpa en trehjuling då jag vill ha en trehjuling
som är röd grön och blå som jag tycker värkar toppen.
Och hon lever ju kvar sitt gammeldax liv och vill att Filip ska ha en sån där
röd cykel som man hade på 60 talet eller något liknade som man
själv hade när man var liten hon tycker dom hjulen är kanon bra.
även om den cykel som jag vill ha finns allt på som styrstång och
bällte hehe jag kanske överdriver men det är bra för då kan man ha den
om man vill gå långa promenader.Om inte filip rkar trampa behöver inte
han gå hem och jag behöver inte bära på trehjulingen.
Det är bara låta Filip sitta där medans jag skjuter på och styr :-)
*kanon bra trehjuling* men synd att man har en svärmor som ska
lägga sig i allt :-( och att tjata på alla andra vad dom ska köpa dom
tänker inte sig för.
Hon vill ju ge Filip så mycket som hon kan och sen bestäma
vad hennes mamma ska köpa till han.
Men heregud det är ju inte bara dom som ska ge paket
när filip fyller dom tänker inte på att dom andra gästerna
ska också ge något.
Kanske ego om jag får säga vad jag tycker.
Man kan inte bara köpa o köpa man måste
ju tänka på dom andra i släkten.
Nej nu orkar jag inget mer nu tar jag mitt kaffe och super i mig det :-)
Pöss hörs senare i kväll om man orker.
/mammatingleing

Kommentarer
Postat av: Knixan

Du får säga ifrån din svärmor... de brli bråk men de är de värt... jag har fått sagt ifrån och de blev ett helvette men nu är det bra. Du får säga till din kar också att han också ska säga ifrån... Min kar hjälpte mig säga ifrån, man kan inte bata ta och ta... De är ert barn och ni vet själva vad som är bäst för honnom :)

2009-05-05 @ 13:49:32
URL: http://knxian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0