Skrivit kontrakt i dag :-)


Tyvär får man väl ingen tårta på morsdag?



Filip la sig för natten.
han vägrar och sova vid 8 som han bruka göra :-(
Så nu på kvällen är han uppe o härjar och far runt.
Fast han har varit jätte duktig i dag han har gått på pottan.
Blir mycket mer träning sen när vi är i sommar stugan kan jag säga
och om han vill.Men jag tänkte absolut inte tvinga honom vill
han ha blöja så ska han få det.Har hört att alla dagis fröknar säger
att det bruka annars komma mer tiden då dom inte vill ha blöja
på sig.Så vi får väl se vad som händer till sommaren men inget tvång.
Filip har även hunit och dansat här hemma o prtat med mormor samtidigt i
telefonen oj vad mycket dom hade och säga till varandra :-)
Blev säker en hel del snackande om mig.

I dag på morgonen var jag grymt trött hade inte somnat förän 03:10 i går
sen skulle jag upp kl 8 på morgonen och trött som ett svin var man så
det var så klart min älskling jag motade upp o han gick allt upp :-)
jag låg och drog mig allt i 30 minuter sen var jag tvungen och
fixa till mig snabbt sen följa emd herrarna till dagis.
För jag hade lovat min älskling att vi skulle handla i dag.
Väl på dagis sprang han direkt in il dagis ligan och började härja
med alla sina polare så det var bara vara coll o säge hej då
mamma hej då pappa och så vinka.
Sen åkte vi i väg till affären och började shoppa loss.
jag såg en jätte fint sett till mig själv på morsdag som jag
sa till min älskling den är jätte fin den vill jag ha :-)
Och han köpte den till mig som ska vara i från filip och det
bästa är att det står världens bästa mamma och den är svart
rosa skit snygg är den :-) Och jag ska ta kort på den sen
när jag fixat en vägkamera så jag kan ta kort på mig :-)
Sen blev det mycket annat coskå jag köpte bland annat en
rosa järn kratta som jag ska ha i rabbaterna sen när vi flyttat
så jag får fixa lite i trägården :-)
Sen fick jag allt köpa mig en rosa skrubb borsta som jag ska
ha och skrubba golvet med när jag flyttar
då ska jag ligga och slitta på golvet som bara den så det blir
fint.Moppen tar ju inte alls så bra annars är det jag som gör fel mohahaha.
Senare när vi hade kommit hem hade jag tagit ner massa kassar med
babykläder i som vi skulle sortera i stora kartonger.
Vi hade köpt på oss 5 st och vi fyllda 4 så en kartong har vi allt kvar.
Och det var så mycket kläder men det var kul och titta o så mycket minnen
som kom tillbaka sen blev man allt lite bebis sugen men här ska
man allt vänta om man någon gång ska skaffa sig en till och så lång
som jag kan säga i dag så har vi inte bestämt om vi ska ha en
till bebis.Fredrik tycker det räcker med en men vi får allt se
vad so händer..Även om vi bara har ett barn så är vi inte själva
om det och vi är ändå så en FAMILJ.
Vist jag vet att inte alla tycker det om man bara har ett barn menjag säger
för 1 barn än 10 barn :-) Det gäller ju att kunna fostra alla sina barn och
inte glömma bort dom när dom blir äldre.
Läste på expressen en gång förut det var en disktiuon om hur det
var att ha ett barn något liknade.Och det var fullt med folk som
tyckte att alla barn skulle ha ett sysko...Men för det första
så skaffar man inte bara barn för att ge ett syskon vist det
är det man vill så att det första barnet har någon och leka med.
Men hallå det finns ju kompisar som barnet kan leka med och
sen kan ju mamma o pappa leka med barnet hur mycket dom än
orkar,Annars kalla jag det för latthet.men även om man har 2 barn
så måste man ändå så leka med båda barnen som föräldrar,
men alla kanske inte ens har råd att skaffa ett till syskon
och vill man ha det så bra som mjöligt för en familj
då behövs det pengar o jobb.
Jag skriver bara för att nästan alla männsikor på
expressen tyckte att man skulle ge ett syskon.
Men det här kalla jag att man ska kunna fostar båda baren
och ge dom kärlekOdt klarar inte alla föräldrar av.
Se på dom barn som är 7 st vem får ta hand om dom mindre?
Dom stora barnen blir bort glömda ut av sina föräldrar och
blir tvingande att ta hand om sina mindre syskon medans
mamma o pappa gör något helt annat.
Vist självklart vill jag ha 2 barn men det är inget måste och inget
behov av det heller.
Jag älskar min lilla familj som vi är.
Jag vill visa sverge att man är en familj fast man bara har 1 barn.
jag är så hjäkla lyckli med bara 1 barn just nu jag kan ge
min son nästan allt han vill.Massa kärlek massa lek men kanske
inte allt han vill ha.Även om jag skulle ha en till kan jag säkert
fortfarande ge kärlek till det andr abarnet och massa lek.
Men jag vet inte om jag kan ge allt som kostar pengar som
leksaker och allt annat som ett barn vill ha.
men allt som ett barn behöver kan jag ge.
Jag vet att det är mycket fel stavning nu men jag är för tok trött
för att rätta och hålla koll på min stavning.
Kungen o jag är ju släkt om ni förstår vad jag mennar??
Om ni har sett på min stavning att det blir mycket fel stavning i bland
så är jag inte själv om att stava fel även vår kära kung har
sama problem som just mig.Så jag är inte ensam om det...
I dag har vi även varit och skivit kontrakt på vårt nya hem gud vad
jag längtar tills vi får flytta.
Men jag vet bara inte när vi ska flytta men det visar ju sig allt.
Men nu kommer folk allt komma och kolla på min lägenhet
som vi bor i nu hehe spännande och se vad det blir för folk
som ska ha den här lägenheten.
jag är så glad att vi ska flytta snart.
Sen i dag så fortsatt jag o kollade på lägenheter har sökt och hålit koll
på lägenheter jätte länge så nu är mn van vid att besöka hyres bolaget
varje dag hihi,Så i dag när ajg tittade om det hade kommit in något
nytt så hade kommit en lägenhet som precis var lika dan som den lägenheten
som vi ska ha.Men det roligasde var är att den lägenheten ligger på sama
gata som Fredriks bror och under honom haha.Tur för Fredrik o mig att vi
fick den här lägenheten som vi ville.Tänk om den andra skulle ha
kommit förre.Då vet i fan om jag skulle ha tagit den.Man vill ju inte
alls bo granne med sina syskon inte jag i alla fall.
hehe det tyckte jag var i alla fall kul tänk och ha fredriks bror
ovanför oss inte kul alls bättre och bo en bit i från varandra tycker jag.
Kvällen har varit lugn vi tog oss bara en lång promenad hela familjen.
Kollade på häster o så på får något som Filip tycker är skoj det,
Sen blev det fotbolls kväll allt här hemma.
Nu ska ajg kryppa ner i sängen sov gött med er.
Pöss mammatingeling

jag o min söta älskade filip.
det är mammas hjärta det.
Jämnt när Filip är på dagis då känns det som en bit
av mitt hjärta är av och en bit av mig är halv.
Jag saknar honom så mycket när han är på dagis
den lilla stunden som kan vara en evighet i bland.
jag älskar våran son.

Kommentarer
Postat av: Dessi

Ja, jag vet inte vad det var för fel. Hon brukar gilla o åka karusell annars. Tror hon var lite trött o då duger varken det ena eller det andra =o)

2009-05-26 @ 15:25:10
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/
Postat av: Dessi

Hej igen! Glömde svara på din fråga. Händerna jag fixade om har jag gjort om i ett program som heter Photoscape. Det finns o ladda ner gratis om du vill ha det.

2009-05-26 @ 16:26:49
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/
Postat av: Dessi

Tack ska du ha! Inge kul när det blir så här. Man blir lovad pengar o sen så går det helt plötsligt inte o ge oss pengar. Försår inte! Mongojobb Björn har.

2009-05-28 @ 08:55:08
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/
Postat av: Dessi

Ja, bara barnkaruseller blir det för henne. Masken är alldeles för läskig för henne. Har ni inte ens nån minikarusell i nån affär som Filip kan testa? Försvinner din photoscape efter 30 dagar? Jag har haft min i flera år. Du kanske har laddat ner fel?

2009-05-28 @ 08:56:55
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/
Postat av: Skechers Shape - ups Fitness Shoes

<a href="http://www.skechersshape-ups.net/skechers-shape-ups-fitness-c-69.html">Skechers Shape - ups Fitness Shoes</a> and 2011 chun xia tide, new series make all brand in Asia Pacific cage's cooperative dealers and more confident. Si cage China, Hong Kong, Singapore, Malaysia and other southeast Asia area of the joint venture company chief candice chan said: "we in China,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Outlet</a> southeast Asia's partner for this very excited.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shoes</a> equipment for the footwear market can always bring new products and more style. But Shape - ups is not only a new shoes, but also the whole global shoes have long expected innovation products. Shape - ups ,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers UK Online</a> the special fitness shoes, innovation and technology that already became the model body cage's now the leading brand shoe industry.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Cheap Skechers Shape Ups </a>This winter and next spring there will be many new launch markets. Skechers Trainers " As fitness shoes market more inclined to have a truly the fitness function shoes, Shape - ups fitness shoes in mainland China, Hong Kong, Singapore and other Asian local sales growth quickly.



<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shape Ups Sale</a> brand, founded in 1992, design, development and promotion variety of male, female and children's shoes. At present in the United States has<a href="http://www.skechersshape-ups.net/"> Skechers Shoes for Women </a>become, cage is second only to Nike, in over 100 countries worldwide annual sales 8,000 million pairs, 14 billion dollar assets as the world's second-largest recreational shoe brand.

2011-06-21 @ 04:20:53
URL: http://www.skechersshape-ups.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0