Snabbis.


Får väl bli en snabbis här inne är as trött nu i kväll.
Borde inte skriva något nu då det lätt blir stavfel men
vad gör det.
Vi kör på ett kort inlägg så berättar jag vad jag har gjort i dag...

Morgonen börjarade 07:30 Filip är klarvaken och det är vi med
och det är inte alla gånger man är det.
Mycket tid här hemma innan det var dax för dagis så jag passade
på mig och sminka mig i dag :-) och tänka fan vad jag
är snygg sen var det bara springa ner till källaren och
hämta vagnen sen så kom F o Filip ut.
Filip var jätte söt när han kom springande med sin cars väska.
Sen satt jag honom i vagnen.
Usch så kallt det var ute på morgonen så vi sprang till
dagiset.
Gissa när vi kom till dagis i dag så var det hur lugnt som helst
där inte alls mycket barn.
Dom flesta skulle i väg på gymnastik men inte Filip han skulle
vara kvar och måla med fingerfärg som han tycker om så mycket :-)

Jag o F gick hem o självklart skulle F i väg och spela GOLF.
Usch det är värkligen tråkigt när han sticker bara så där.
Ingen som är sugen på och köpa ett billigt golfsätt????
Jag säljer F golfett för en billig slant :-)
jag är pank o behöver pengar och F kan gått o väl unna sig med familjen
en sommar utan golf :-)
Vist han kommer bli grymt sur men det är smällar jag får ta då.
I alla fall när F stack i väg så var jag kvar hemma och började baka
en rabbarbeärkaka som inte alls blev så där jätte söt o lite
seg blev den men vist ska den gå och äta i helgen.

När kakan var klar blev det att diska o göra fint i badrummet usch o fy
vad det såg ut där inna *blä*
Men fint blev det och luktade citrus hela badrummet.

Klockan gick fort bara sprang i väg sen dax att
hämta Filip o Filip kom o möte mig i dag och
blev fly förbannad för att han ville ut utan jacka o skor.
Så det blev skrik o gap så fröknarna fick en chock
över att höra Filip att han ska skrika så hehe.
Så vi hade en liten huligan på dagis i dag.
Men jag kom hem till slut.
Och då blev det mat korv potatis o vitsås gott värre.

F kom hem vid 16:00 och han hade ett bra besked när han
kom hem han sa att vi skulle i väg och kolla på lägenhet vid
17:00 :-) och jag blev jätte glad.
Filip fick så klart följa med men han tyckte inte alls om att kolla
han vile vara ute och leka i lekparken hehe.
Men lägenheten var jättefin helt okej,
Får väl se vad som händer får jag inte lägenheten
tar jag ett mega lån och köper mig ett hus på landet.

Efter vi hade kollat på lägenhet så blev det till
och gå på promenad gick ut på landet oj
så många häster som också var ute på promenad :-)
Filip tyckte det var roligt och kolla på det stora djuren.

Nu ska jag ta o lägga mej pöss på er/
mammatingeling

Bara för att han ser ut som en huligan
får han vara en i dag på min blogg :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0