Snart är det dax.

Snart smäller det till övermorgon så är Filip
redan 2 år.
Vi firar för fullt här på bloggen.
Vist blir det tjatigt men hallå så mycket bebis bilder som jag
bjuder på så mycket har ni aldrig fått sett filip så liten :-P

Filip sover i vagnen gött o få vara ute.

En jätte söt bild på Tindra när hon är 1 år och har
glasögon :-) Vist är hon söt.

Oj så liten ni alla kanske inte kan se Filip?
Men ser ni inte han så kolla på da-da nallen i stället :-)

Måste bara få vara ego nu :-)
Här är jag o pärlan på power big meet.

Filip på sitt första besök inför parken zoo :-)
Det var grejs det.

Filio jag på vita tigern collt var det och rida
på tigern galop vad fort det gick.

Hehe vi är livrädda för att fantomen ska komma o ta oss.
Allt för mig.
Mammatingeling pöss

Kommentarer
Postat av: Dessi

Sötnöten! När han ligger i vagnen, det är så jag minns Filip som liten. Såg honom bara när han var i vagnen på din student.

2009-05-13 @ 10:50:33
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/
Postat av: Dessi

Ni behöver inte vara rädda för att fantomen kommer o tar er i år. Parken har nämnligen inte råd o ha nån fantomen. Så trist! Barnens höjdpunkt ju...

2009-05-13 @ 10:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0