SOMMAR SOMMAR O SOL!

 
Nu vill jag ha sommar här något jag längtar
till så otroligt mycket.
Fast jag har inget planerat  nu till sommaren och det känns
assss trist det men jag ska till ams i morn och då kan
allt hända och ske.
Så jag får väl se vad jag får för planering den här gången
eller vad min handläggare har och säga :-)
Hoppas på något vettigt för hittils har hon varit
så otroligt snäll och förstår hur jag tycker o känner.
Jag tycker det värkligen är skit jobbigt och söka jobb.
I morn får jag väl ta och även börja baka lite mer har ingen lust
och göra något i dag...
Jag längtar till sommaren och jag hoppas det blir kalas sommar
värme på lördag så vi kan sitta ute och hurra för filip.
Vill ha sommar sommar o sol här nu.
Så man kan åka hem till E-tuna och träffa vänner så
vi kan gå ut och ta oss en öl och skaka loss med rumpan *blink*
Jag vill dansa är så otroligt danssugen och har varit det as länge.
Jag tänker inte festa i den här bonahålan här kan dom inte dansa
och det är fett tråkigt att gå ut här.
Senast jag var ute då blev jag bjuden på en öl sen fick jag masa
snuskisar efter mig *blä* såna snubbar spyr jag på höhö.
Jag vill festa på harrys i sommar det är mitt paradis det.
nej nu ska jag sluta och drömma mig bort fast drömmar får
man ha då mår man bra :-)
Pöss mammatingleing

Höhö en sån bak har ju jag den liknar min :-)
Rumpmusklerna sitter kvar fast jag varit gravid :-P

Kom nu Michis nu ska vi festa ;-) längtar efter dig.

Kommentarer
Postat av: michis

=D vi hinner nog festa i sommar!

2009-05-12 @ 21:28:54
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0