Sover!

Nu sover Filip för natten.
Ska väl också ta och lägga mig snart så man orkar upp i morn.

gladvisen ska ha skjorta på sig i morn när han ska till dagis :-)
Måste ju bara vara finfin när man fyller år.

Måste bara tilläga att Filip älskar gröna ärtor det ni undra
vem han har fått det i från? jag är inte så förtjust i ärtor och
F avskyr ärtor  Hmm vem är den skyldiga som har gjort
så att Filip älskar ärtor? fast bara bra att han älskar grönsaker.

Jag har inget smink på mig det ni men det är inte varje dag man orkar
sminka sig längre när man är hönsmamma.
Om ni kollar någa så ser jag dryg ut hehe och jag är as förbannad på
PARKEN ZOO För D sa att fantomen är borta från parken zoo
då dom inte har råd och anställa någon :-( Fan vad drygt för barnen.
Hur kan man komma på tanken att ha fantomenland men inte en fantomen???
Hmm kasta ut massa pengar på karuseller och sen skrotta dom vad tjänar
dom på det??? som berg och ballbana son skulle dra in miljoner hmm
undra vad dom tjänade men dom gick minus noll och säker skulder.
Jag vill att Bert ska ta över parken för han tänker på barnen.
Undra vad det är snubbe som äger parken nu? han borde få en känga i
käften nu.Tänker absolut inte besöka parken i år om inte någon
polare lurar med oss hehe annars tar vi och åker till kålmården eller
skansen något sån djurpark som har mer och bjuda på och som
är lite billigare och komma in.
För parken är ju helt ding nu för trampbåtarna börja ju också kosta
pengar.Betalla för att komma in på zoo sen betalla för allt annat fifan
säger jag bara för parken zoo.
Eskilstuna borde säga åt dom på skarpen.
Likadant med parken loppisen vår o höst tänker dom inte
heller ha i år och där kännar dom pengar på.
värkar som dom vill bli av med zoo.
Fifan för parken zoo.
Och jag som tänkte ta och sälja i år dom förstör mina planer.
*bajs* på dom.
Pöss mammatingeling




Känga + parken zoo = BERT är sant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0