Fredags tröttis!


Förstår värkligen inte hur jag kan vara så trött???
Hela den här korta veckan har jag varit så
hjäkla sjukt trött.
Men vist det har ju regnat här hela veckan
så jag tror nog allt solen behöver komma fram nu :-)
Vill ha sol sol sol.

I dag så har dagen gått fort.
Morgonen började med att jag gick
ner till stan skulle köpa lite blommer.
Men jag kom inte hem med några jul blommer
dom kostade lite väl för mycket :-(
Så jag får väl vänta i 2 veckor så lär det vara billigare
kan jag alltid hoppas på.
När jag kom hem från stan blev det att gå till affären
och köpa bra och margarin.
Men sen blir det mycket annat som man handlar som
man inte har räknat med.

Vi har även varit ute på promenix i kväll Filip sov
så gott i vagnen så det var riktigt skönt ute.
sen vaknade han och vi var nästan hemma.
Blev massa myss pyss med Filip när vi var inne
i värmen.
Synd bara att han inte är så där myss pyss kille
som han var när han var liten.
Då fick man många pussar man fick pussa på honom
hålla om honom i famnen masssa sånt myss fick man göra.
Nu får man bara ha honom i knät någon gång om dagen och
2 pussar o en kram räcker för hans del.
Å jag som vill ha ännu mer pussar.

Nu håller vi på att baka chokladbollar.
Det är nämligen så att mina föräldrar kommer
i mörn kul dom stannar tills på söndag :-)
Så nu bakar vi så vi kan bjuda på något
till kaffet hihi.

Usch fyfan vad trött man blir på fölk i bland
specielt på en person får man faktist röda ögon
ut av..Många vet väl vem jag snackar om?

Det är så den personen kan aldrig bestämma saker i tid
och bestämmer hon något så ändrar hon sig super kvarten
tills det är dax.Sånt fölk hatar jag värkligen.

Det är så vi har ju haft jätte stora planer på att
fira julafton i Eskilstuna i år igen *skål*
För när F pratade med tant
viste hon inte exakt hur det skulle bli.
Men så sa hon att dom skulle vara där och
så vidare.
Bra tänkte jag nu har dom bestämt sig tänkte jag.
Så sa f att vi kunde fira i eskilstuna så ni kan
tänka er vad glad jag blev? :-)
Men så ringer tant i dag och har ändrat allt och
nu vill hon att vi ska vara hos henne.
Bara för att inte F bror är med vill hon att
vi ska vara där så inte hon blir själv på julafton.
men hon blir inte själv.
För hon har sin man och han har sin son
och hon har son bror och sin mamma så det är
ju ett gäng.
Jag vill väl också vara med min familj och släkt.
Blev väldigt besviken för att tant ska ändra sig
så tårarna rinner.
har även sagt till F att han kan fira med tant så kan
jag fira med min familj.
Men det går han inte med på :-(
Men om han så gärna vill vara med sin tant
så kan han väl vara det så får jag vara
med min underbara familj.
För jämnt när man träffar tant så är
jag aldrig mig själv.
Allt som hon säger är si och så hon har
alltid rätt.Försöker man snacka med
henne så börja hon prata med någon annan
eller går därifrån.
Och lyckas man få kontakt med henne som det sälan
händer så kan hon bara säga ja o nej på en gång vet
inte riktigt hur hon ska svara *synd*
PHu jag blåser upp mig och underar värkligen
på hur jag ska lösa det här lilla problemet.
Mitt hjärta säger i från nu får huvudet säga vad det vill :-)
Jag har många gånger bjudit på mig själv men
när fan får amn något kul tillbaka?
Jag vill ju inte hålla käft på en julafton precis
och ha en klump i magen och bara vänta på att man ska åka hem.
nej nej nej jag vill värkligen inte fira jul med tant.
jag behöver nog 6 månader tid på mig om jag ska fira
jul med henne.

Även en annan sak som tant sa.
Hon vet att vi båda är arbetslösa.
Hon vill nu att vi ska börja sälja smink.
Ni vet sånt smink som är dyrt man blir säljare
och så ska man bjuda hem fölk och försöka sälja
så mycket som det bara går.
Men mitt problem är ju att vem fan ska jag sälja till?
vem ska jag bjuda hem?
Jag har ju inga vänner här :-(
Hade jag bott i Eskilstuna så kanske men jag tror inte
mina vänner skulle vilja köpa för dyrt smink.
Och jag tycker det är fel ut av mej om jag ska sälja
dyrt smink jag som bara köper billigt och bra smink :-)
Men jag har sagt till F att vi inte kan sälja för vi har ju
inga vänner och vem ska vi sälja till?
Han håller väl med mig men när han väl säger
till tant då vägrar hon att lyssna på oss och tror att
det värkligen är hur enkelt som helst.
ge mig en butik då kan jag allt sälja sminket på
en dag alla fall 10 produkter som mest haha.
Jag tycker värkligen inte om när hon ska lägga sig i *morr morr*
Jag går nog snart under kännns det som.


StichedupBrokenHeart.jpg Stitched Up Broken Heart image by blackdragontamer

Pöss pöss.

Kommentarer
Postat av: knixie

Tycker du ska ta ett ordentligt snack med F och prata ut hur du verkligen känner för ALLT Jag förstår dig till 150% och jag är så tacksam till att min F förstår mig. Värdelöst när folk lossas om som ingenting när man försöker prata om problemet.

KRAM PÅ DIG!!!!!!!!

2009-11-21 @ 00:46:36
URL: http://knixiesbloggdesign.blogg.se/
Postat av: knixie

Ju just det... jag har ju en tävling på min blogg

http://knixiesbloggdesign.blogg.se/2009/november/vinn-en-design-till-din-blogg.html Vinn en blogg design. Men du har ju fått en av mig redan, men du kanske vet någon som vill ha en.

KRAM på dig gumz

2009-11-21 @ 00:48:16
URL: http://knixiesbloggdesign.blogg.se/
Postat av: Michis

Varför kan ni inte fira jul på varsitt håll?



Jag firar alltid med min familj, och micke firar med sin familj. För han vill ju såklart vara hos sina föräldrar och jag vill ju vara med mina.

2009-11-21 @ 16:27:30
URL: http://michaeala.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänkte bara berätta att jag har en ny tävling i min blogg!

Du kan vinna ett roligt Ölspel!



http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/2009/november/tavling-nya-olspelet.html



PST!

Glöm inte min andra tävling



http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/2009/november/min-forsta-tavling.html



Jag ber om ursäkt om du inte vill ha sån här reklam i din blogg, då är det bara att ta bort kommentaren.

MVH Carolina

2009-11-22 @ 12:22:02
Postat av: Anonym

Ööö Vadå inte gå med på

Du måste väll få fira julen där du vill vara.

Vill din man fira med sin mamma så låt han göra det ensam. Tänk vilken stämning det skulle bli,det skulle jag aldrig utsätta mitt barn för.

Vet vad jag pratar om har haft det helvetet med min svärmor

lycka till

2009-11-23 @ 15:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0