En grym tråkig helg att se fram i mot!


ja nu är det helg Fredrik har haft ett fint schema den här veckan på
sitt jobb där han får jobb i bland när han behövs.
Haft såna undebrra tider från 9 till 7 typ halva dagen förstörd för
min del om jag säger så.
Men nu är det allt helg då ska han inte jobba men där i mot har han
andra planer.
Lördag-ska han vara med sin pappa och fixa bilen och så
och efter det ska han träffa sina pöjk kompisar och umgås
och spela bowling kanske festa.
Jag vet i alla fall inte vad jag ska göra blir väl att
leka med filip så får vi väl gå upp tidigt på söndags morgon
och härja med Fredrik :-D
Jag är i alla fall inte ett dugg svartsjuk på att han ska gå ut
tycker bara att det är kul att han går ut och har kul med sina
vänner.Men det jag känner är väl varför just dena helg?
Han är ju tillå med borta nästa vecka också.
Hade varit bättre med nästa helg då är han i alla fall hemma
veckan därpå.
men men jag ska i alla fall inte böla tänkte inte fälla några
tårar och skulle jag göra det då är det saknaden i Eskilstuna
som får mina tårar.Jag vill ju också vara med vänner umgås och
ha kul och härja.Här i stan är folken instängda och går dom ut så
kan dom inte skaka loss sitt arsle sitter bara på en stol och
diggar musiken.Festar jag så måste jag bara upp på dans golvet
och svänga med mitt ass det är det jag har mitt arsle till för när
jag dansar inte sitta på en stol och ha tråkigt måste få skaka
loss när man kan :-)
Men men snart blir det en resa till E-tuna ska ju träffa lilla Alexander
och filip ska få träffa sin kusse då kanske jag tar chansen och festar
och Fredrik får allt sitta barnvakt :-) För man har 100 gånger roligare
i eskilstuna en i en röv hålla ;-D

Söndag-Blir väl också att leka o härja med filip kanske ska
ta och baka med honom då det tycker han är kul :-)
Fredrik ska ju ändå så spela golf och bandy.
Skiter ju full ständigt i sin familj.
För sport går ju före allt annat tillå med familjen sorgligt nog :-(
Jag hade nog tyckt att det var sköj att han kommer ut så mycket.
Men när man själv sitter här som en hjävla bitch och tycker synd om
sig själv då känns det värkligen som att han skiter familjen.
Tro på det hade kännt bättre om jag hade tagit med mig alla mina
vänner hit men det lättasde jag kan göra nu är att komma tillbaka till
er mina små älsklingar.
Tänker på er varje dag och mest på kvällarna då jag gråter ut av
saknaden efter er.
Nej nu ska jag inte sura jag ger igen när jag kommer till Stan :-)

pöss på er alla mina blogg läsare /mammatingleing


När jag var ute och surfade på nättet så
hittade jag den här bilden :-)
Och den katten betyder mycker för mig påminner
mig direkt om Michis katt kan kanske vara den?
Tycker den liknar hennes katt.
Jag började i alla fall tänka direkt på min kära vän Michis.
Hon har en söt svart katt.

Kommentarer
Postat av: Michis

hahahah så arg är inte fluff xD

2009-10-02 @ 23:21:42
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0