Första snön har kommit hit!


Frkost är bästa tiden och äta för mig hihi.
Jag ser det snö jag såg det snöa och det var så
härligt hurra, men nu det regnar men nu det regnar
så försvinner all snö. Men i morse så var det hel vit på
marken hurra och snön den föll från himmlen men nu
faller det regn så nu är det höst igen :-(

Jag som tänkte att man annars kunde ta fram pulkan
och åka lite pulka i dag men men får nog vänta ett
tag till allt :-)
Kanske tur att snön försvann så fort för jag har ändå så
inte hittat någon vinter jacka än *burrrrr* MEN JAG VILL
HA EN NU PÅ EN GÅNG SÅ MAN ÄR REDÅ ATT SLÄNGA PÅ SIG
DEN NÄR SNÖN KOMMER.
Först ska jag köpa mig en varm och härlig dun jacka sen
inviger jag den när andra snön kommer.
Hoppas jag hinner och köpa än innan snön kommer igen.

Vill ni veta något????
dagens nyhet är att jag blivit dunder fuck förkyld *usch*
Någon som vill ta över min förkylning?
Skulle vara så gulligt ut av er mina kära
blogg läsare men så snälla är ni väl inte ;-D? men man får
väl hoppas hihi.

Usch vad tidigt man blev väckt i dag.
Lill prinsen kom ju in till vårat sovrum och började
härja på en gång.
Först tänder han och släcker lampan och när han gjort
det ett par gånger låter han lampan st på *tack*
Så hela rummet skinner upp oss hos redan vid 4.
Stördar upp i våran säng och skriker phu phu jag vill se phu.
Jag tittar på kl och det är alldeles för tidigt så jag säger nej.
Men det räcker vist inte med ett Nej då ska han börja
skrika och ha sig. *trots olle det är han allt låt mig sova.
Jag går upp till köket och hämtar nappen Filip är så klart efter
och säger phu phu jag bara nej nej nej ingen phu nu han
sover också.Jag tittar ut genom fönstret och vad får jag se?
Nämligen det snöar här jätte tidigt i morse :-)
Snart får man klä julgranen tänker jag.
Orkade faktist inte ta årets första vinter bild är inte
så sugen på att ta kort när kl är ca 4 :-(
Jag går tillbaka till sängen och med lite tjat på Filip
kommer han också :-)
Inte lätt och somna för lillen men han gör det till slut.
Han vaknar igen 05:50 då är han dessperat och
vill se på tvn okej jag ger väl mig.

Så jag går upp och sätter i gång tvn usch vad trött
jag är inte alls lika pigg att gå upp nu när man är förkyld.
Men jag sätter i gång tvn sen lägger jag mig och zzzzzzzz.

Fredrik går upp och gör mat till honom vid 8 och leker med
Filip efter frukosten till 9 måste F åka till jobbet.
jag ligger allt och sover *later*
Men sen skuttar Filip upp till mig och säger kom.
jag säger mamma kommer snart mamma är sjuk.
Filip tittar på mig och säger mamma är sjuk.
jag svrar ja jag är sjuk i dag men jag kommer allt upp snart.

Så vid 09:20 är jag uppe och gör frukost till oss.
Filip ville äta frukost med mig också han hade
bara fått gröt ua av pappa så det blev 2 mackor
till honom.
Han äter ju så bra på morgonen passa på och ge
dubbel frukost då han blir svårare och äta på dagen :-(

Efter frukosten så målade vi lite blommor och sånt *kul*
Efter måkande passade jag på att göra trolldeg går ju
så sjukt fort så den skulle bara bli lite jumen innan vi skulle
leka med den.
Vi lekte och hade jätte kul tills Filip inte vill leka mer
men 30 minuter fick vi allt a kul sen blev han trött.

Det regnar ju bara här så jag funderar på att
göra ett inne schema i dag.
Blir nog att göra choklad bollar i dag ska bara titta
om man har allt som behövs skulle vara roligt.
Synd bara att man inte får gäster så ofta någon
måste ju äta upp det som vi bakar och inte bara vi
som ska äta det.
Blir väl att måla med fingerfärg i dag också sånt väder
då kan man allt passa på att grisa till sig haha.
När amn är klar med det blir det ett varmt bad så
man blir ren och snygg förstås.

Nu sover Filip får väl se hur länge han sover.

I går kväll passade jag på att rensa bort
alla 86/92 kläder som har blivit för tok för små
åt min stora pöjk.
Nu är han inne på 98/104 och även lite tröjor i
110 kan han ha men inte alla men visa tröjor.
Specielt såna tröjor som nova star och meandi med mera
såna märken lite dessignade kläder såna har
jag märkt är sjuk små i storlekarna.
Icke bra men tur att man köper tidigt så man vet att
han kan ha det :-)

Nej nu ska ajg göra något vet i stugan pöss
på er och trevlig helg alla pöss pöss tack
för ni läser min blogg /mammatingeling

Kommentarer
Postat av: Skechers Shape - ups Fitness Shoes

<a href="http://www.skechersshape-ups.net/skechers-shape-ups-fitness-c-69.html">Skechers Shape - ups Fitness Shoes</a> and 2011 chun xia tide, new series make all brand in Asia Pacific cage's cooperative dealers and more confident. Si cage China, Hong Kong, Singapore, Malaysia and other southeast Asia area of the joint venture company chief candice chan said: "we in China,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Outlet</a> southeast Asia's partner for this very excited.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shoes</a> equipment for the footwear market can always bring new products and more style. But Shape - ups is not only a new shoes, but also the whole global shoes have long expected innovation products. Shape - ups ,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers UK Online</a> the special fitness shoes, innovation and technology that already became the model body cage's now the leading brand shoe industry.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Cheap Skechers Shape Ups </a>This winter and next spring there will be many new launch markets. Skechers Trainers " As fitness shoes market more inclined to have a truly the fitness function shoes, Shape - ups fitness shoes in mainland China, Hong Kong, Singapore and other Asian local sales growth quickly.



<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shape Ups Sale</a> brand, founded in 1992, design, development and promotion variety of male, female and children's shoes. At present in the United States has<a href="http://www.skechersshape-ups.net/"> Skechers Shoes for Women </a>become, cage is second only to Nike, in over 100 countries worldwide annual sales 8,000 million pairs, 14 billion dollar assets as the world's second-largest recreational shoe brand.

2011-06-21 @ 04:08:32
URL: http://www.skechersshape-ups.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0