Fredag 2 Oktober!


Uschja vad har hänt vi är redan inne i oktober nu gahh det
är inte klockt vad månaderna springer i väg.
Sommaren var kort sen blev det höst och snart är
vi inne på vinter tider igen.
jag frysser varje gång jag går ut fast jag har vinter jacka och
allt på mig.Undra hur man ska klara av vintern men oftast
så vänjer kroppen sig med kylan.

I dag så var jag uppe vid 9 gött det och jag var
utvillad också sen så sken solen in och då
blev man grymt sugen på att knalla ut.
Filip o jag åt frukost sen gick vi ut :-)
Haha vi var bara ute i en halvtimma först ner på stan
och köpa mumsiga kanelbullar för 15 kr billigt det.
Sen gick vi i väg och lekte och härjade.
men sen sa filip brr kallt kallt gå hem.
Så det slutade med att vi gick hem.
Förstår inte hur han kan fryssa när han också hade vinter
kläder på sig men jag hade glömt vantarna på honom :-(
Han säger ju nej till allt när man frågor honom något :-( och
sen ändrar han sig och vill ha det.
Sicken typiskt period han är inne i nu.

Filip fick mat och kanellbulle när vi kom hem.
han orkade bara en halv bullarna var ju så stooora.
Sen fick han allt gå och lägga sig blev grymt trött och gnällig hihi.
Så nu sitter jag här ska snart gå och fixa med lite hoppy grejer.
har nämligen lovat filip att vi ska höst pyssla i dag med löv färg och kritor.
Får allt se hur det går men han älskar och måla :-)
så det kommer han nog tycka är kul.

Annars i dag blir det nog lugnt puss på er /mammatingeling
och trevlig helg på er alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0