HAHAHA GAH


Fyfan nu är man inne på en sjuk bra sida.
tjuvlyssnat.se där inne kan man allt skratta haha.
Nu ska jag i alla fall dela med mig det som får mej
att börja skratta så ögonen blir alldels våta *GAH*

Egoligisk surgurka.
vasaplan , umeå.

Det här handlar om 2 kvinnliga
alkisar 40 år och sitter o pratar om sex.

Kvinna 1 Min man vill ju inte ha sex :-(
Kvinna 2 Vad gör du då?
Kvinna 1 Jag använder en gurka istället
och nästa dag får han den på sin macka ,
lite fitta ska han ju ha ;-)
Kvinna 2 och folk omkring börjar gapskratta.
Det där fick mig att börja skratta :-)

Så ni brudar som inte får sex ut av era män gör
som bruden på tåget det kanske fungerar :-)
Tur att man har en man som mer än gärna vill *gah*



Vi tar 2.

På en gata, Barcelona

Två killar  20 har blivit stoppade av en kvinnlig biljettförsäljare  20, som pratar engelska. Båda killarna är märkbart inte intresserade, men säljaren pratar på.
Kille 1 (trött): Men skit i den där jävla HORAN nu så går vi!
Tjejen: Vad fan kallade du mig?!
Pinsam tystnad.

Ja där ser man hur bra språk kan vara :-)
Synd att bara inte jag kan så många i så fall :-(

Sanningen är Tydlig!
Ett fyllo går på tåget och börjar prata med en flicka ~5 som sitter med sin mamma. Fyllot mumlar något och konverserar på sitt vis.
Flickan (spänner ögonen i honom och säger argt): Hörrudu, prata ordentligt! Man hör ju inte vad du säger.

Hihi den kan man bara skratta åt lite vilkne gullig tössa.


Efter det var de oskiljaktiga

Konsum, Nynäshamn

En dam ~75 står och ska betala i kassan men har glömt att lägga dit klossen som skiljer kundernas varor åt.
Kassörskan ~20 (till mannen ~80 bakom i kön): Är ni tillsammans?
Mannen: Nej, men snart kanske!.

Haha så kan det allt gå om man glömmer rent sagt gulligt.


Det är för att du är ett får

X2000 mot Stockholm, från Sundsvall

Tjej ~16 #1: Asså jag fattar inte hur de kan göra toapapper av lamm!
Tjej ~16 #2: Men det gör man ju inte!
Tjej 1: Men vad gör man toapapper av då?
Tjej 2: Av typ träd!!
Tjej 1: Ja, men då fattar jag inte varför de har lamm med i reklamen.

HM BUTIK

Tre tjejer ~15 står och pratar samtidigt som de tittar på kläder.
Tjej 1: Hallå, känner ni nån Gonorré?
Tjej 2: Nä jag vet, jag vet inte heller vem det är. Erika sa att John hade Gonorré eller nån. Vet du vem det är?
Tjej 3 (med stora ögon): GONORRÉ är en KÖNSSJUKDOM!
Tjej 1 och 2 ser väldigt förvånade ut.

Hihi man kan ju fråga fåglarna vad dagens ungdomar får lära sig?
Ska man veta hur sex går till ska man nog ha koll på alla könssjuksdommar som finns.

Han hade hört talas om de fruktade bokslukarna

Tuna Park, Eskilstuna

En mamma går med sin son ~4 när sonen plötsligt stannar upp.
Sonen (pekar mot Akademibokhandeln och säger med allvarlig min): Mamma, dit går jag aldrig mer in.

*fniss* kanske inte den bästa i dag men ni som bor i min föra stad kan alltid
glädjas åt av att jag hittade den.

Låt INTE "den rätte" komma in…

A6, Jönköping

En flicka ~7 år och en pojke ~3 år står och pratar om flickans killkompis.
Pojke: Han som var hos oss igår, är ni ihop?
Flicka: Nej vi är inte ihop, vi är bara kompisar.
Pojken skiner upp och säger: När du tar med dig pojkar hem i framtiden så ska jag skjuta dem.

Sorry den förstår jag mig inte ens på.
En 3 åring som tänker på att skjuta någon i en så ung ålder kanske
borde ta och söka vård i tid.
Skulle bli förbannad arg om jag fick höra något sånt ut av mina barn *morr morr*

Buss 515 mot Odenplan, Stockholm

En pojke ~7 vänder sig till medelålders kvinna med en fransk bulldog.
Pojken (nyfiket): Är hunden snäll?
Kvinnan (ler stort): Ja, jättesnäll…
Pojken: Bra, för annars kan han få en spruta så han dör.

Öhh jag förstår mig nog inte på barn när dom är så små.
jag kom i alla fall i håg att jag var en hundälskar när jag var liten.

En player som inte spelade fyra i rad

Buss 840 mot Nacka Strand

En klass med barn ~7 stiger på bussen. Tre pojkar och en manlig lärare sätter sig i mitten och börjar prata om flickor.
Läraren: Har ni någon flickvän då?
Pojke 1: Ja, jag har två stycken!
Pojke 2: Och jag har tre stycken!
Pojke 3: Jag hade fyra förut, men alla dumpade mig…
Läraren: Jag kan förstå varför de gjorde det.

Hahha när man är liten då kan man allt ha många partners utan att
det blir storbråk :-)

Hihi nu har jag fått skratta av mig lite kommer
nog mer sen i kväll pöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0