Halloween


God girl jag från föra året.
nu ska jag ut och spöka haha.

Sex bomb sex bomb kände mig värkligen som
en sexbomb föra året.
Någon som har lust att fira halloween med mig i mörn?
Ett krav det är ni måste komma och hämta mig ;-D
Eller bjud på resan ;-)

i mörn så är det ju halloween och det får man ju inte glömma bort.
Vad ska ni göra för sköj på Halloween???
Själv så hade jag värkligen hoppas på att bli bjuden på
någon halloween party men i den här stan kan ju inte
föl dansa dom svänger inget och sen tycker det
inte om att klä ut sig :-(
Och jag som älskar att klä ut mig och springa runt
och härja med fölk haha.
Fast jag blev ju så klart bjuden av min kära
vän Michis på hennes  systers halloween fest.
Men sorry jag kan inte komma har inte råd
med en billjett :-( Fast kanske om jag hade
fått veta det en månad tidigare så hade jag nog
kunat fixa hem mig då bruka biljetten kosta
ca 40 kr om man beställer i förväg.

Men nu när jag inte ska på något hallowwen party
så ska jag göra något som jag gör varje år
och det är att åka till kyrkogården och tända ljus
och hedra dom på andra sidan.
Det har jag gjort varje år och även när jag
var på halloween firande så åkte jag ut
på kvällen och tände ljus innan jag
klädde ut mig och söp mig full.
Jag vill värkligen festa så det skriker i min lilltå *ajaj*
Då kan ni säkert tänka er hur mycket
hallowwen betyder för mig.

I dag så har jag o min familj åkt till
Karlskoga var nämligen på öob
och så inne i en leksaksbutik och köpte
julklappar till Tindra :-)
Så det var Filip som fick välja vad kusin
får ut av tomten haha.
Ska bli kul och se om hon gillar det eller inte.

När vi kom hem så sov nämligen min skatt
när han vaknade så gjorde jag soppa
och pannkakor till lillen :-)
Mums det gillade han ju.

Efter maten begav sig hela familjen ut
igen först till lekparken och sen
vidare till tågstationen för att spana
in tåg som Filip värkligen älskar.

Hemma igen då ville Filip leka med
fingerfärg och självklart lekte vi alla
med fingerfärg sköjigt var det.
Filip satt bara i blöjan så ni kan
säkert ränka til 10 och lista ut vad
som hände.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
han kladda ner sig med fingerfärg
och sjävklart var det alla färger han
skulle ha.
Först var han blå och sen blev han grön och så
vidare...
Självklart ska barn få leka och ha kul tycker jag :-)
Det finns ju vatten och det ska man inte
snåla på haha.

Vi har haft Idol kväll här hemma med pizza och
sånt gött.
Filip o jag diggade alla artister filip älskar
ju musik och sitter och applåderar när det sjungit
klart så bra det är hihi.

Nu så sover mammas skatt zzz snarka.

Usch Filip har även gjort hyss i dag
nämligen har han börjat om med det
som han tyckte om förut det är att
sätta i gång micro och låta den gå i
gång och bli varm.
Gissa jag håller på att bli tokig på min
son och arg blir jag för jag vill inte
att mitt hus brinner upp.
Så fort jag är i något annat rum går han sakta till
köket vrider igång micron och sen går han till mig
och säger mamma kom och så hör jag att micron är
i gång och springer upp och stänger av den då springer
filip o gömmer sig.
han tycker den farliga leken och skit kul och specielt
när jag blir arg så skrattar han bara.
I morse passade han på att dra i gång fredriks
förstärkare på högsta volym och vi låg och sov.
det vara bara skutta upp ur sängen och stänga av.
Visar ju bara att min son vill ha uppmärksammhet nu.

Haha det var så kul i kväll.
jag o Fredrik var inne på blocket
där kan man ju alltid titta och bara låta tiden gå.
Och så såg jag ett par små hundar :-P
Jag sa till Fredrik titta vad söta.
fredrik har aldrig haft några djur då hans
bror inte tål djur :-(
Dom hade ju fåglar förut men dom tålde
inte brodern heller så dom fick deras
mormor ta hand om.
Och efter fåglarna hade dom fiskar fast
det tar inte jag som ett djur :-(
Då jag har haft pälsdjur i hela mitt liv så är
fiskar inget för mig.
När jag var 7 år skaffade jag min första rabbit
det var en svart kanin med en vit nos gulligt.
Han fick namnet sotis.
När jag var 12 år så skaffade jag mig en norsk skogs
katt med bondkatt.Fast han såg presic ut som
norsk än för han var lurvig som bara den.
Riktig hårboll var han allt.
han fick namnet Micke.
Nu tänker ni säkert hur tänker bruden som
döper en katt till micke???
Hallå jag var en liten flicka på 12 år och min syster
var 15 år och var kär i en kille som hete micke
så namnet blev ju efter honom.
Allt för att reda min kära syster haha.
När jag var 16 år skaffade jag mig en
blodhund en dobberman grabb.
En härlig kille som var bestämd och livlig men en väligt bra
vakt hund kan jag säga.
Ajaj bara svansen som kunde piska till ordengligt.
han var värkligen en super mysig vovve.
men nu skulle jag nog inte skaffa en dobberman.

Vi har ju funderat på att skaffa ett djur
jag vill anntingen ha en golden retriver det
är en sån fin vovve och passar bra med barn.
Men då aldrig Fredrik haft hund så har jag börjat
gett mig att vi kan börja med en katt som han vill ha.
Så jag får väl skaffa en jycke sen när jag flyttar till
ett hus någong gång :-)
Just nu får vi rikta in oss på en kisse misse.

men i alla fall när vi satt där på blocket och kollade
på en små hund då tyckte fredrik att dom inte var så söta.
Och sen frågade han var dom kostade.
jag svarade att dom kostade ca 6000.
Fredrik låter helt chockad och frågar 6000
bara för en? jag svara ja 6000 kr för en du
kan väl inte få alla hundar för 6000 vad tror
du igengligen? haha visar ju bara hur mycket
han vet om hundar vad det kostar.
Så är det när man aldrig haft ett djur då vet man
ju inte vad det kostar.
jag har ju inte frågat honom än vad han vill ge för
en katt. har bara sagt till honom att en katt kan
ligga från 50 kr till 8000 beror ju helt på rasen.
Vist sen finns det katter som inte kostar något
men är katten gratis då ska man i alla fall betalla
minst 50 tycker jag.
En blandras hund kan ligga från 2500 medans en
bondkatt som kan leva lite längre en än hund
kan man få gratis.
Vilken värld man lever i om man tänker efter.

nej nu ska jag gå och snarka god natt med er alla pöss.

Hallowwen_Pooh.gif image by debi_butterfly
japp i mörn så är det halloween.

gullegull den tycker jag är söt.
så får en katt gärna se ut för min del :-)
Då jag inte vill ha en vit o svart katt.
det hade jag ju förut och det känns fel att
skaffa en katt som såg likadan ut som den man haft.
men jag känner mig som en råtta för jag
är nämligen ute på kattjakt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0