HELG MEN INGEN FEST :-(


Jag är för hjävla rastlös
Fan att man ska känna sig så redig fest sugen just nu.
Vill ut och bara skaka loss rumpan.
Jag vill också gå ut och ha kul.
Men jag får väl se fram i mot någon gång jag kommer till
stan då får jag allt ta igen mej...

Helgen lär väl inte bli så hyssad har faktist inget
in planerat.
Förutom att min karl ska jobba hela natten *usch*
Jag avskyr att behöva somna själv tar ju typ 100 år
innan jag somnar ligger där och lyssnar på allt
man hör och inte vill höra :-(
Är det någon som är sugen på att dela säng med mej
just den här helgen?
Finns nämligen en plats ledig på andra sidan :-)
För jag vill nämligen inte sova själv
värsta som finns ju.

I dag har mina föräldrar varit här och hälsat
på en kort stund.
Bjöd dom på kaffe och kakor och sen gjorde
jag nämligen en glasstårta som dom gillade :-)
*lyckad*

Efter dom hade åkt hem blev det en promenad
till coop hjävla nappar har vi ju tappat bot och några
har vi kastat.Vet i fane hur alla nappar kommer
bort???Efter en natt eller en dag på dagis så är dom
borta hmm jag förstår inte riktigt hur det går till?
Men i alla fall så köpte vi 3 st nu så nu hoppas
jag att det räcker fram till han slutar med napp*hoppas*

Nu i kväll så har man fixat lite här hemma
och sen så har man dunkat på musik.
Blev självklart Eddie meduza bara älskar
honom han är så hjävle bra grym skön
musik dom jag älskar :-)
Glöm aldrig våra raggar kung.


Nej nu ska jag fixa mer här hemma ha det gött
pöss på er dröm sött om mej love you
tack för att ni tar er tid och läser min blogg.
pöss pöss/mammatingleing


Kommentarer
Postat av: Dessi

Håller med dig. Är så svårt o somna ensam. Förra helgen sov jag ensam hela natten. Var flera år sen jag gjorde det. Hoppas du får en bra kväll iaf o lyckas somna skapligt! KRAM

2009-10-24 @ 18:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0