Helt hjävla sjukt!


I dag i Expressen och även i aftonbladet kan man
läsa om en 10 åring flicka som blev vålddagen i en
skola i Linköping.
Killar som var lika gammal som henne som våldagit henne.
Fyfan vad sjukt säger jag bara jag blir så förbannad äcklad
ut av barn som våldar små flickor.
Vad fan har dessa barn i huvudet igenlgligen?
Alltså 10 år man är fortfarande ett barn man ska
inte ens tänka tanken om sex man är inte ens
byx myndig då :-(

Det är ju vidrigt att det börja komma i så låg ålder och
att dessa vålddäkts pöjkar var bara 10- 12 år gammal.
Usch fy fan säger jag bara.

När jag var 10 år tänkte jag inte ens på sex viste säkert
vad det var men inget som man hade lust att testa på då.
Jag kom i håg att spela fotboll och leka var kul och att
det år jag fyllde 10 slutade jag att leka med barbie.
Vet inte när små flickor slutar leka med barbie nu?
Säkret redan när dom är 6 år.
varför i helvete ska barn ha så brotåm att växa upp för?
Låt dom vara barn och låt barn leka med barbie så länge
det har glädjen ut av det.
Så synd att 6 åringer redan börja sminka sig och vill
göra allt som sin mamma gör.
Fixa till sig ha snygga kläder underkläder bikinis
färga håret sminka sig och göra mycket mer.
Listan kan ju bli lång jag spyr redan ut av att
se att vissa mammor låter sina barn ha bh topp på sig
under tshirten när det är 7 år.
Hallå då har man inte så stora pattar då behövar man inte
ha något där.
Jag tycker så synd att inte barn ska få vara barn nu i våran tid.
Allt är så hjäkla fixerad nu.
Synd att det är mammorna som vill se så snygga ut det går
lätt ut över barnen.
Barn har ju oftast sin mamma som före bild och det är
ju självklart att man vill se ut som mamma då.
Det kanske dax för alla mammor att ta och tänka på hur
man klär sig och hur man vill att deras barn ska vara och
se ut.
Barn ska ju vara barn och inte se ut som en tonåring.


När jag gick in och letade efter en barbie bild så är det oftast
van vid att det är barie dockor man ska komma fram tilll.
Men även många fotomodeller som kallas för barbie eller har
något annat som heter barbie som dom tycker mycket om.
Synd att modeller försöker ta något som tillhör barn.
Fast första barbie dockan såg ju ut som en riktig barn docka.
Nu ser den ju mer ut som en modell *snyff*
Dom borde ta bort sminket på barie och sen borde dom göra
olika barbi dockor både med långt och kort hår.
Jag förstår ju att barn börja sminka sig tidigt om dom ska leka
med barbie som också bär smink.


Kommentarer
Postat av: michis

ush så hemskt

2009-10-02 @ 23:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0