Jag som Trodde


Jag har alltid trot att det är jag som är sveriges
största slösare på att slössa bort mina pengar på allt
och allt som jag vill ha.
Men nu vet jag att jag inte är sveriges största slössare
och inte heller kan man väl säga att jag slösa bort
mina pengar på massa skit saker?
Även om Fredrik säger ja du ska alltid och ha det och det
andra , när jag väl har köpt mig en ny jacka då kommer
jag ofta på att jag behöver ju ett par stövlar.
Och när jag köpt det kan jag komma på att vi behöver
ha något i hemmet eller att Filip ska få något.
Jag vet inte om jag ska kalla det slössa jag köper
det jag behöver och ha råd med.
Även om Fredrik säger att jag är sveriges största slössare
så vet jag nu äntligen att jag inte är det :-)

För jag var nämligen inne på en blogg där många
folk besöker och skriver om.
Jag hade aldrig varit inne på hennes blogg
och självklart blev man nyfiken och läsa den bloggen,
men jag kan lova er att det var en riktig hjävla fjortis blogg
så den tänker inte jag läsa något mer.
jag mennar så klart (kissie blogg)
Usch jag tyckte värkligen inte om den bloggen hon hackar ju på en
och alla och tror att hon är så hjäkla snygg o bäst.
Men en sak vet jag hon är sveriges bästa slössare.
jag förstår inte hur hon har råd med allt.
bara för att man har en bra blogg som är känd kan man
väl inte känna 100 miljoner på det.
Hon värkar vara en rik brud men knappast att det är blgogen
som drar in så mycket pengar.
Hon har ju råd som jag läste i hennes blogg ville hon ha det
dyrasde kläderna.Jag skulle aldrig köpa något som är dyrt om
inte det är snyggt.Men jag tror fjortisar gillar henne.
Hon hade köpt ett par stövlar här omdagen på en sida
och så fanns det jätte måna såna stövlar kvar men efter
några dagar så var det fullt slut.Så hon måste ju ha många
fjortisfans.
Men jag förstår endå så inte hur hon har råd med allt.
Hon har fyllt sina bröst och nu håller hon på och fyller
sina läppar.Nu har hon ju stora läppar men inte fan är hon
nöjd med dom så dom ska bli ännu mera fettis läppar.
Jag förstår fan inte hur man vill ha stora läppar?
jag skulle aldrig våga göra det tänk om man ser
helt annorlunda ut i ansikte hjälp.
Men däri mot Brösten vill jag ha störe :-)
Jämnt när jag har tjata kläder på mig så syns inte
mina bröst *snyf* Så lite vill man ju att brösten ska synas.
Det är min åsikt som jag har på min kropp och jag skiter
fullständigt i hur mina vänner ser ut om dom inte tar chansen och
fråga mig då får det ett helt ärligt svar ut av mig :-)

Phu så skönt och veta att jag inte rä sveriges största slössare

pöss på er alla kära bloggisar/
mammatingeling




Hihi nya fröken sverige kanske? Nej tack inte för min del :-)
Så här ser den söta fjörtis bröden ut om ni inte viste vem hon
var innan.Alvarligt talat så hade jag aldrig hört snacka om henne
förän jag läste en blogg då blev ajg så klart nyfiken och
var bara sjuk tvungen att gå in på kissei blogg.
En blogg som suger som ändå så lockar till sig massa folk.
Fjörtisar och snuskgubbar som besökar dena blogg.
Tycker faktist hon är väldigt lik Natacha Peyre

Kommentarer
Postat av: Skechers Shape - ups Fitness Shoes

<a href="http://www.skechersshape-ups.net/skechers-shape-ups-fitness-c-69.html">Skechers Shape - ups Fitness Shoes</a> and 2011 chun xia tide, new series make all brand in Asia Pacific cage's cooperative dealers and more confident. Si cage China, Hong Kong, Singapore, Malaysia and other southeast Asia area of the joint venture company chief candice chan said: "we in China,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Outlet</a> southeast Asia's partner for this very excited.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shoes</a> equipment for the footwear market can always bring new products and more style. But Shape - ups is not only a new shoes, but also the whole global shoes have long expected innovation products. Shape - ups ,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers UK Online</a> the special fitness shoes, innovation and technology that already became the model body cage's now the leading brand shoe industry.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Cheap Skechers Shape Ups </a>This winter and next spring there will be many new launch markets. Skechers Trainers " As fitness shoes market more inclined to have a truly the fitness function shoes, Shape - ups fitness shoes in mainland China, Hong Kong, Singapore and other Asian local sales growth quickly.



<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shape Ups Sale</a> brand, founded in 1992, design, development and promotion variety of male, female and children's shoes. At present in the United States has<a href="http://www.skechersshape-ups.net/"> Skechers Shoes for Women </a>become, cage is second only to Nike, in over 100 countries worldwide annual sales 8,000 million pairs, 14 billion dollar assets as the world's second-largest recreational shoe brand.

2011-06-21 @ 04:06:05
URL: http://www.skechersshape-ups.net
Postat av: [email protected]

http://www.cat-boots.org/

2011-09-06 @ 03:36:22
URL: http://www.cat-boots.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0