Krokodil tårar.


Dagens söta bild gåt ju självklart till mammatingeling.
fan vad snygg jag känner mig i dag :-)

Nu var det ett tag sen jag skrev hihi lite dålig är man på att
skriva varje dag *sorry* men i bland så räcker inte tiden till
förstår ni.

I går så var filip på dagis och hade sköj och jag
var hemma och städade lägenheten som jag gör
på torsdagar nu för tiden.
Sen efter det var det pang puff så var tiden inne
och hämta Filip så då gick jag till dagis.
Dagen i går var en trött och slö dag för mig.

När jag kom och hämtade filip var dom ute och lekte.
men det var inga problem att få hem honom :-)
Jämnt när vi ska gå hem måste vi gå förbi där filips
gammel mormor bor och i bland bruka hon vara ute och
ropa på oss för att hon vill bjuda in oss.
Men i bland vill man inte man har andra saker för sig och så
när amn kommer hem då känner man sig lite taskig.
Men i går när vi gick förbi henne självklart var hon ute
och jag bara kände nej jag har värkligen inte tid och lust och
hälsa på henne för hon hade varit oss hos i onsdag.
Blir lite för mycket i bland och träffa henne 1 gång i veckan
räcker gott och väl för min del.
Och oftast när hon roppar på filip vill han alltid hälsa på henne
han blir skit arg om man säger nej.
Men glöm till min förvåning i går när vi gick förbi hos henne
och hon roppade på oss Filip vinkade till henne jag med sen
skriker hon kom men filip han säger nej och går coll lugnt däri från.
Haha stackars mig jag vet inte vad jag ska säga men sen så fortsätter
filip och gå han vill inte hälsa på henne.Så jag springer efter Filip och han
säger gå hem :-) Jag blir skit glad och vi skyndar oss hem :-)

Så vi behövde inte vara hos henne i 2 timmar vi gick hem och jag kunde
göra köttbullar och macaroner till oss.
Efter maten blev det att gå ut vi gick en lång promeand till en
rolig lekpark.
När vi var klara gick vi mot hemmet men vi skulle till en annan
lekpark också så klart :-)
Filip tyckte det var sköj och leka sen hittade han en vattenpöl
som han börja springa runt i och hoppa.
jag sa till min älskling ajaj inte vara där när du inte
har regnkläder eller stövlar med dig :-(
Men glöm det han hoppade och sprang till slut så föll han
i vattenpölen så hela han blev plöt :-(
Blev allt att skynda oss hem och sätta på honom nya kläder
som var rena och torra.
Vi gick ut igen och matade änderna.
Filip bruka tycka det är kul och mata änderna men i går blev han
rädd för dom.
haha änderna började jagga filip och filip bara skrek bort bort
gå hem.hihi mysigt men det var lite otäckt när dom inte ens
blev rädda för mig.Jag var tvungen och kasta bort bröder långt så
dom kunde jagga bröder i stället för oss :-)
Men 3 dumma änder fortsatt att följa efter oss och när sprang
så sprang dom efter.Det var läskigt men sen gav dom sig i väg.

När vi kom la vi oss i sängen och villade en stund.
Filip började och härja i sängen han slåg huvudet i mitt
huvud aj vad ont det gjorde.
Och jag kunde inte hejda mig så jag börja snyffa filip tittade
på mig och det gjorde så ont så tårarna kom det kom en tår och
sen kom det bara mer och Filip såg mig gråta så han började också gråta :-(
Och det gick inte och sluta men det var gött att gråta tillsammans,
Tänk vad mycket känslor min son har och han förstår så mycket.
Så vi låg nog i sängen och grät i en halvtimma men sen var det
mycket bättre efter åt.

Tänk när man var liten då kunde man gråta hur mycket som helst
då var det naturligt och gråta som barn.
Gråter man nu så får man inte vara i fred och gråter man
så värkar man vara helt onormal.
Men jag vet när jag har gråtit och fått varit i fred fan vad
mycket bättre man mår och lättare blir det.
Kroppen behöver gråta ut i bland utan att man ska skämas.

På kvällen nattade jag Filip sen blev det idol kväll som jag diggar
just nu på tvn.
Heregud så pinsamt för Camilla som är med idol tycker så hjäkla
synd om henne så hjäkla pinsamt för henne när hon hörde fel.
Hon trodde det var hennes namn som roppades upp men det var
den andra tjejen Carolina som gick vidare och Camilla hörde fel
så hon trodde det var sitt namn som roppade upp.
Hon blev grymt glad i några sekunder sen insåg hon att hon hörde fel.
Så jag tycker värkligen synd om henne...

pöss på er alla kram mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0