Liten snattare!


Jag testar och tar kort innan jag lägger
på svart mascara.
Kan bara säga jag passar inte i vita
ögonfransar men nu vet jag hur
jag ser ut i det.


Mammas sötasde sötast söting är
en liten godis brottsling.
*ajabaja filip*


För första gången hände det och det var i dag.

Min son Filip har nämligen snattat godis för första gången.
Hmm undra vad han skulle med det? Han som inte ens äter godis.
Jämnt när vi går annars i affärer pekar han och säger mammas
och pappas.Han kan gå bredvid godiset utan att ta i det :-)
Men i dag så hände det Filip förvandlades på ett ögonblick
till en snattare.

Vi hade varit på stan sen kom vi hem och gjorde mat.
Efter maten blev jag jätte sugen på kina puffar *mums*
Och självklart har man ju inga kina puffar hemma men
polly hade vi hemme men inte sama sak :-(
Så jag sa till mina boys att vi får gå till affären och köpa
godis.Filip var ju gasnka hyffsat trött och sen så regnade
det , men när han väl kom ut så ville han leka :-)
Usch så så blötta vi blev.
Vidare mot affären efter Filip var klar med vattnet.

Väl inne i affären skulle jag först leta rätt på bröd och
så vidare mot godis.Filip hittade kräm som han ville köpa
och det fick han :-) och lakris kakor ville han också ha
och jag ville testa dom kakorna så det blev även söta kakor.
Till slut så kom vi till godisen filip sa mammas och pappas
och pekade på godiset.Men sen sprang han ditt och tog en
choklad jag sprang direkt till filip tur att han inte hant stoppa den
i munnen så den kastade jag på marken ;-D
Skulle bara gå och hämta kina puffarna då är filip där igen
vid godiset och den här gången tar han en näva och proppar
i sig winegum.Fredrik kom direkt och jaggade filip och filip snabbt
i väg ut från affären.
Kvar där blev jag ensamane tur att man har pengar när mina
killar bara springer i väg från mig.
Usch fick värkligen skämmas när jag skulle betalla :-(
Men tur att dom inte sa något.

Men hallå alla barn har väl snattat någon gång?
Det har jag i alla fall gjort.
Så sånt går ju i blodet.
Jag kommer även i håg vad jag tog och det
var en coca cola clubba *mums så god den var*
Men jag mådde dåligt efter det men god var den.

I dag så har det inte hänt något annars.
Har varit ett riktigt piss väder här i stan.

Nu ärFredrik ute med grabbarna boys och super
och har kul.
Men nästa helg är min helg och då är det
90 procent chans att jag kommer till
Eskilstuna stad med min familj.
Min morsa fyller ju på söndag och på
lördag eller fredag måste jag bara få träffa
mosters gull gull :-)
Filip längtar ju att få träffa Alexander.
För när jag frågar honom vill du hälsa
på Alexander det är din kusin då säger
han nej och flinar.
han vet ju nämligen inte vem alexander är
men när jag säger Tindra som han har
träffat då säger han ja o vill leka med henne.
Så jag hoppas att jag kan träffa my sisters på
Fredag eller Lördag.

Måste bara ringa mina föräldrar och höra om jag får
komma och sova hos dom :-)
Hoppas på fest i helgen då får jag skaka rumpa :-D

Pöss på er alla mina kära bloggläsare.
Pöss pöss mammatingleing

Den blåa klubban som ni ser.
Det var mitt första brott som jag gjorde.
fast jag älskar den klubban än i dag.
Vi kommer nog alltid och hålla i hop.
Men nu betallar ju för den :-)

Filips första brott och det var att testa på
sura whinegum.
Så nu kanske dom höjer lös godis med en 1 krona.


Kommentarer
Postat av: knixie

Hej hej jag har ny blogg... säg till om du vill ha hjälp med din någon dag...

2009-10-04 @ 00:51:14
URL: http://knixieofamiljenknas.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0