Ring ring!


ja jag måste nog allt ta och börja skriva ring ring för
det är nämligen så att det var sjuk länge sen min syster
ringde mig :-( Och jag är själv lika dålig på att ringa henne *sorry*
I bland tänker man ju ähh det är hennes tur att ringa mig.
jag har funderat på att ringa henne varje dag men på dagen har jag
så mycket annat för mig och på kvällen när jag tänker på henne
så känns det som att klockan är alldels för mycket och ringa :-(
jag har nog funderat på att ringa henne nu i en veckas tid
och en dag ringde jag men då hade hon inte tid och prata med mig.
Hoppas hon ringer mig någon dag skulle vara kul och prata med henne.
Även min mamma o pappa har jag inte heller pratat med på länge.
Känner mig så trött om dagen och på kvällen har jag ingen lust
att ringa.Ska väl försöka ringa till någon i kväll.
Känner allt att jag behöver prata lite skit.
Lika dant med vänner och så är jag jätte dåligt
på att ringa till i bland känns det som om jag stör när jag
ringer till er fast jag säkert inte gör det men det känns så bara.
Jag skickade i alla fall ett sms till en vän som jag inte pratat med
sen i början av sommaren men jag fick inget svar :-(
Så taskigt det känns men alltid är det jag som får skjuta i väg
ett lite sms till visa personer.
Men mina riktiga vänner finns här alltid för mig.
Nu vill jag att det ska ringa ring ring.

I dag har min prins varit på dagis och härjat han har
värkligen haft en underbar solig dag hela dagen ute
i toppen vädret det kan inte bli bättre :-)

När Filip var på dagis passade vi på att handla
mat fast det blev inte alls mycket till mat.
jag köpte frukter och soppa haha.
Men mat hemma finns ju och det är trevligt att
äta soppa till lunsch eller fruktsallad.
Specielt till förrätt eller efterrätt till Filip.
Mos och korv eller vad som helst så får han
fruktsallad til efterrätt eller soppa *mums*
Lite myss ska det väl allt bli.

När jag kom hem var jag helt slut somnade
i sängen sov i 2 timmar sen var det bara att
gå till dagis.
Jag är så sjuk trött men nu har jag shoppt
ett par tappletter som ska allt se till
att jag blir pigg.
Hoppas värkligen att dom fungerar.

När vi hämtade Filip på dagis tog vi oss en höst promenad
i kanon värmen hihi om vi nu ska säga det.
vi var ute i 2 timmar och när vi kom hem
blev det goda fofflor *mums*

Efter maten fick min prins ett varmt bad lekte och
härjade länge.
Efter det blev det bus och sen på allt det
kom farfar över med popcorn och vanilj bullar.

Så nu förstår ni att min kväll har varit kanon bra.
Mumsiga bullar är aldrig fel.
Nu ska det bli tv tittande för kvällen.

Pöss på er sov gött och vakna tort.
Pöss mammatingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0