Skrattmåsar är vi alla.

Lille Per går sitt första år i lågstadiet och har en ruggigt snygg syster som går i 9:an. En dag skulle Per ta sig en dusch och syrran kom ut ur duschen med handduken omsvept runt sig.
-Syrran. Du kan väl ta av dig handduken.
-Nämen Per! Vad är det du säger. Du har väl sett mig naken förut?
-Snälla Snälla Snälla... Efter mycket tjat
- Okey då.
Syrran tog av sig handduken och visade upp sig i hela sin härlighet. Per såg först mycket nervös ut, men drog efter ett tag en lättnadens suck och sa:
-Pfiuuhhh. Roger i min klass sa till mig att du hade fått kuk i helgen!


- Jag har hört att man får nedsatt hörsel av mycket sex!
- VA?!?!


En dag när en tjej kom från skolan hörde hon en massa fula ord från några kompisar. Sedan när hon kom hem frågade hon sin mamma: Mamma vad betyder hora? Så sa mamman det betyder människor, Vad betyder bögar? Det betyder också människor, Vad betyder mens? Det betyder mat, Vad betyder Snopp? Det betyder kök. En dag när det kom ett par gäster sa tjejen: Välkommna mina vackra Horor och Bögar kom och sätt er på snoppen. Det är jätte god mens idag.


Om alla företag skulle tillverka kondomer...

FELIX kondomer: Gör det goda godare
FROSTIES kondomer: Den väcker tigern inom dig
GEVALIA kondomer: När du får oväntat besök
NOKIA kondomer:Connecting people
OLW kondomer: För att du älskar det goda
CARLSHAMNS kondomer: Gott, gott i gott gott
McDONALDS kondomer: Livet har sina goda stunder
LIBERO kondomer: Det känns tryggt
LÄTTA kondomer: När du bestämt dig
VICKS kondomer: Extra starka, extra friska
STATOIL kondomer: Det du behöver, när du behöver det
PEDIGREE PAL kondomer: Rekomenderas av ledande uppfödare
GINSANA kondomer: Orka mer
GB-GLASS kondomer: Jag och min Magnum
L'OREAL kondomer: För det är jag värd
MARABOU kondomer: Mmmmm...
GORE-TEX kondomer: Guarantied to keep you dry
YOGGI kondomer: Nya smarriga smaker i ny fin förpackning
ERICSSON kondomer: It's all about communication...
MICROSOFT kondomer: Where do you want to go today?
AHLGRENS kondomer: Det enda sättet att stoppa dom är i munnen
PRINGLES kondomer: Once you pop, you can't stop
BLÅ BAND kondomer: Smaskens till sista slicken
WHISKAS kondomer: Om katten själv får välja
VIA DIREKT kondomer: Vad kan jag hjälpa till med?
PRIPPS kondomer: Styrkan sitter i smaken. MER kondomer: För goda för att kolsyras.
NICORETTE kondomer: Hjälper dej att klara det.
VATTENFALL kondomer: Två hål i tanten
PENTIUM kondomer: Det är tekniken som gör det.
ALWAYS kondomer: En renare och torrare känsla

Vilken ska vi välja? Hmm jag skulle testa på Whiskas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0