Ullared!


Min söta lilla pirns äter choklad böllar *gött gött*

Min pöjk...Alltid glada minner.

Ja nu har man varit i väg till ullared.
var ju ett tag  sen man var det senast var man där
när man var 10 år ojoj vad åren går.
Jag kommer inte alls i håg så mycket och att det skulle vara
så stort.

Vi åkte till Ullared mitt på natten när kl var 02:00
Fredrik fick så klart köra bilen men självklart var
jag tvungen att vara vaken så att inte han också somnade
måste ha 4 ögon när det är mörkt ute.
Usch det var jätte mycket tjock seg äcklig dimma ute.
Såg inte ett piss var bara tvungen att kola rakt ner på marken
så man såg vart man körde.
Såg 2 stora djur som hade blivit överkörda :-(
Vet inte vad det var för djur såg ut som björnar faktist
kan inte ha varit det måte ha varit rådjur eller något sånt.

Vi stanade till vid gränna när kl var 05:00 då hade vi kört i 3 timmar
*pissnödig* var jag nämligen bara ner med brallorna och sätta sig
i gräset och pinka :-)fan vad gött det är att pinka ute i det fria.
Fredrik såg ju så klart mig så han nöjt nog när han såg mig
för när jag var klar så blev han också pissnödig haha.
Synd bara att inte Gränna var öppet annars hade man löpt massa
polkargrisar som jag älskar.

Vid 07:30 var man i Ullared det var inte alls svårt
att hitta till gekås.
Där blev det frukost hade med sig eget bröd o körv.
Efter frukosten ställde vi oss i masken tror inte alls
vi var så långt bort i masken kanske i mitten men
när dom väl öppnade då gick det fort minsan.
Lugnt med folk på morgonen kunde shoppa i lugn
och ro i hela farohuset fram till 11 då kom det fullt
med folk.
*panik* Kundvagnar överallt folk körde ju rally där inne
körde på folk och körde ut sina kundvagnar direkt när man
kom i vägen *hjälp*
Tur att man var där tidigt så man kunde fylla sin kundvagn i lugn
och ro.Klädavdelningen var det mest fölk hela tiden kaos där inne
var det allt.

Vi var inne på gekås i 4 och en halvtimma.
Ojoj kändes som jag shoppade upp hela varohuset
men det gjorde jag inte men massa saker hittade jag.
Vi handlade för 3600 men så mycket saker som man
fick för det pengarna var det vräkligen värt resan.
Vill åka dit igen funderar stort på en resa till våren igen.

Jag shoppade.
Lössnaglar,macara,cocosolja,tvålar,kläder,
skovärmare,cykelljus,kalassett,ljus,pressentpappar,
badgrejer,våggtång,gardiner,parfym och
en stor vardagsrums lampa,barbapappasäck
till filip.En pratande gräsklippare blev
också till filip.
Sen blev det fullt med andra grejer.
Mycket nya grjer för lite pengar så ska det vara :-)

Efter Gekås blev det en shop till pörrshopping.
Var ju stort där inne så det var fölk där så man
inte var ensam där inne haha.
Hittade en as tuff maskerad dräkt till Fredrik :-)
Sumo dräkt tyvär så fick jag inte köpa den dör
honom synd :-( Jag som ville se hur Fredrik ser
ut att vara en liten sumo haha.
Det är allt min erotiska dröm.
Fast det får ni tro på eller inte hii bara jag
som vet svaret på den frågan :-)

Nu är ajg grymt trött ska söva nu
pöss på er mammatingeling.

Sumo drömmar.

Jag behöver pepsi like varje dag för att få
en bra utstrålning :-)

Kommentarer
Postat av: Michis

haha vad rolig du är =D



jag har aldrig varit i ullared lr gekås

2009-10-22 @ 15:49:42
URL: http://michaeala.blogg.se/
Postat av: Skechers Shape - ups Fitness Shoes

<a href="http://www.skechersshape-ups.net/skechers-shape-ups-fitness-c-69.html">Skechers Shape - ups Fitness Shoes</a> and 2011 chun xia tide, new series make all brand in Asia Pacific cage's cooperative dealers and more confident. Si cage China, Hong Kong, Singapore, Malaysia and other southeast Asia area of the joint venture company chief candice chan said: "we in China,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Outlet</a> southeast Asia's partner for this very excited.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shoes</a> equipment for the footwear market can always bring new products and more style. But Shape - ups is not only a new shoes, but also the whole global shoes have long expected innovation products. Shape - ups ,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers UK Online</a> the special fitness shoes, innovation and technology that already became the model body cage's now the leading brand shoe industry.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Cheap Skechers Shape Ups </a>This winter and next spring there will be many new launch markets. Skechers Trainers " As fitness shoes market more inclined to have a truly the fitness function shoes, Shape - ups fitness shoes in mainland China, Hong Kong, Singapore and other Asian local sales growth quickly.



<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shape Ups Sale</a> brand, founded in 1992, design, development and promotion variety of male, female and children's shoes. At present in the United States has<a href="http://www.skechersshape-ups.net/"> Skechers Shoes for Women </a>become, cage is second only to Nike, in over 100 countries worldwide annual sales 8,000 million pairs, 14 billion dollar assets as the world's second-largest recreational shoe brand.

2011-06-21 @ 04:08:18
URL: http://www.skechersshape-ups.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0