1,2,3


Vi testade fredriks student mössa här omdagen.
passar ju perfekt till Filip nu :-)

Hmm ni tänkter säker hmm vad menar mammatingeling med det?
Jo nu ska ni få höra vad jag har och säga.

Min lilla son har blivit stora grabben man ser allt han han växer
och börja mer o mer bli allt duktigare på saker.
Filip kan räkna till 1 2 3 sen kommer han in till 5 8
men 1 2 3 räcker för min del :-) Han är så otroligt duktig min
pöjk och jag bara känner glädjen nu.
Jag kan ta och berätta saker för honom vad han får göra och
inte göra och han lyssnar värkligen som en 5 åring.
Det är inte klock vad tiden går fort jag kommer än i dag
i håg filips första ord och hela mitt hjärta smällte in
i hans första ord.
Tänk vad fort det går snart kommer han säkert kuna prata
lika bra som en pepegoja inte långt kvar :-)
Hela den här veckan har Filip gått på pottan i bland bara 1
gång i bland fler gånger men vad gör det om det bara blir en
gång? det är i alla fall bra träning och han säger till när han
vill kissa och gå på pottan *stolt*
Sen är även filip jätte jätte duktig på att hjälpa till här hemma
allt jag gör vill han vara med på.
Diskar jag vill han föröska hjälpa till gör jag mat vill han
vara med städar jag vill han ha dammsugaren.
Värmer jag gröt så öppnar han micron.
han är stor nu han är så duktig min stora kille :-)

Puss på er alla blogg läsare pöss pöss
mammatingeling

Dansa med mora träsk är något som jag o mammatingeling
diggar o göra när det väl finns danstid :-)

Kommentarer
Postat av: Dessi

Söt han var i studentmössan =o)

2009-09-27 @ 09:50:25
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0