det andra dagar som gått!


Min guldklimp.
Titta vilket sött leände han gör?
Nu vet jag vad jag ska säga till honom när
han ska göra den minnen ;-)
*hemlis* vågar inte säga det här på bloggen.
Men om ni ser vem han liknar eller vad han
försöker likna då skriv svaret :-)

*snyggingarna nr 1*


Söndag kvällen när Filip hade somnat passade
jag på att färga mitt hår svart :-)
Så nu är jag svart hårig i 2 veckor framåt sen
blir jag nog mörkbrun ska ni allt se :-)
Just nu är jag i alla fall jätte nöjd och med
lite brun utan sol i ansikte blir det perfekt.
jag lysser upp som en brun skinnande sol *love*
Jag älskar värkligen och få vara brun passar så
bra till mina blå ögon.
Då lysser jag upp som en skönhet.

Om ni någon gång funderar över att använda
brun utan sol så ska ni använda aco tuben som
finns och köpa på apoteket.
jag tycker den är sjuk bra och ger en gyllene
brun kropp :-) *sexigt sexigt som bara den*

Måndag!
I går så var det måndag och här hände
det en hel del ska ni veta.
Dagis direkt på morgonen för filip.
Jag o Fredrik gick en lång promenad yea
jag fick allt ut min man på en  power walk.
Efter promenaden blev det Lidl och köpa jucie
och en öron feber termometer endast 129 som
går på batteri men den fungerar :-)

När vi kom hem tog vi det lugnt jag läste
en bok sen så sov jag en halv timma
och så var det dax att hämta Filip.

Solen sken ju när vi hämtade filip så
de var klart att vi skulle vara ute och leka :-)
Var ute jätte länge i alla fall bra det.
sen kom vi in då började jag med maten
o filip skulle se på phu och musse sen
stängde vi av tv när
vi skulle äta.
regler för mig är jätte viktigt och ha.

Efter maten begav vi oss till coop skulle
köpa färskt bröd så man har något under
dagarna.
Innan vi gick till coop passade vi på att
mata änderna fanns även en mandarin där.
Den är en utlandsfågel som bara bruka finnas
i svenska djurparker.
Så det var kul och se mandarin den ville också ha mat
förstås.Ajja jag blev biten ut av en and i går dom
är inte ett dugg rädda för folk.
Hungriga är det i alla fall filip belv också biten ut
av en and så han tyckte det var lite obehagligt men
så fort han fick en ny macka så tyckte han att
de var kul och mata dom.

Efter vi hade gjort allt då var vi på väg hem
då kom det en buss som skulle till hotellet
och ut ut bussen kommer det fullt med kineser :-)
Jag vet inte hur många det var men i alla fall
vardet kul och se dom.
jag tycker kineser är söta och sen är
det extra kul att dom just väljer min stad :-)
Undra vad  som finns här som är så spännande???
hihi men kul var det i alla fall och se dom komma ut ur bussen.

Hemma så fick filip gröt sen var det bara sova.
Jag satt vid datan innan jag slocknade.

pöss/mammatingeling

Den är helt klart bäst för min del :-)

Kolla någa så här ser en mandarin ut :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0