GOD NATT!

good-night_0-4.gif image by dazzlejunction
Vill bara önska mina kära bloggisar en riktig god natt.

I dag har det inte alls hänt så mycket.
Vist Filip har varit hemma men det har varit lugnt.
Lekt lite med bilar och tittat en kortis på phu.
Senare under dagen var vi ute och lekte bakade
mumsiga sandkakor och körde brum brum.

Sen så klart fick jag ett ryck drog med hela familjen
till coop blev grymt sugen på bananer sen hade dom
billigt endast 7,90 *billigt värre* Så ska det alltid vara
alla fall för mig som diggar bananer :-D
Det ska inte kosta 22,90 det har inte jag råd med *snyff*
Jag älskar när det är billigt fast det bästa är ju när
det är gratis :-) Fast hur ofta händer det? nästan aldrig.
Blev även till och köpa nappar vet ju inte vart alla nappar
tar i vägen? Hmm kanske trots monstret äter upp dom?
Hmm jag vet faktist inte men borta är dom fast
Jag lägger dom alltid i filip säng men sen så försviner
dom en efter en så är alla borta.
Så  i dag blev det 3 nya nappar :-) *NÖJD*
Innan vi gick till kassan så smugglade jag med
mig äpple paj det är så tokigt gott. *slurk*

Så när vi kom hem serverade jag äpplepaj till fikat.
haha det är inte alla dagar dagar jag fickar får
passa på och äta med filip :-) Min man noppar ju allt
som är gott :-( *snyf det är inget vidare med det*

Efter Fikat var det klart att lill prinsen skulle sova hihi
han blev as trött ju så då var det bara lägga honom.

När han vaknade efter 1 timma gjorde jag mat,
Kykling och potatis blev det allt och brun sås o sylt förstås.

Så när vi hade ätit upp ville jag ut och röra på fläsket :-)
Blev en mil promenad *good girl*
Filip tyckte det var kul och gå ut vi var ute på landet och gick.
Massa hästbajs låg det allt på vägararna.
Och filip han pekade och sa massa bajs bamse bajs.
Och till  sist säger han det är mu bajs.
Så det var gasnka mycket bajs snackande på vägen men
vad gör det när det endå så ligger fullt med bajs som
man måste akta sig för.
Sen kom det en bil med ett hästsläpp och självklart
var det en häst i släppet då säger jag till Filip
titta hästen åker bil :-)
Filip tittar och pekar och säger woooow hästen åker bil.
Så svarar jag, ja hästar kan också åka bil och dom älskar
och sitta bak i bilen :)
Gäller att man har fantasi när man pratar med barn.

Sen så kom vi hem la Filip o han somnade efter jag hade
läst för honom.
Halv åtta så var det lugnt hemma tills IDOL började.
Fan vad dåligt det var i dag.
Tycker inte alls många kunde sjunga :-( Mycket larv men
det som låter bra i era öron kanske inte låter bra i mina
öron.Jag vet i alla fall att jag skulle aldrig åka till idol
för jag låter värre än en elefant och det är sant *ler*

Nu ska jag sova ska öp tidigt i mörn.
Först lämna sonen på dagis.
Efter det åker jag och stor handlar inför helger
och när jag gjort det ska jag hämta mitt paket
som kommit med filips julklappar *längtar*
Och sist men inte minst så ska jag träffa min kära
handläggare har fått en ny igen som ni vet.
Men nu värkar det vara allvar här faktist.
Så jag hoppas på praktik snart.
fast det dummasde är att jag hargått hemma grymt
länge så jag vet bara inte vad jag vill jobba med???
Det är så hjävla svårt och bara säga vad man vill
vad är det jag vill???
Jag vet faktist inte men jobba vill jag göra
det är helt klart det :-)

Nåja får väl ta kudden över huvudet och
tänka så jag kommer på något tills
i mörr dagen.

Sov så gott nu ska mammatingeling söva
pöss på er alla kära läsare pöss pöss
/mammatingleing

Kom ni håg dom guliga bananerna?
Dom diggade jag när jag var en liten
tössa.


Kommentarer
Postat av: [email protected]

http://www.cat-boots.org/

2011-09-06 @ 03:31:15
URL: http://www.cat-boots.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0