Hemlighet!


Pssss jag har en hemlighet.
Jag är ute i god tid usch jag vet inte om jag vågar berätta.
Men jag måste ju berätta vad jag gjort för mina kära
trogna läsare ;-D
jag är ute i god tid och jag har redan börjat köpt julklpppar.
Ja jag vet usch jag är tidig men jag vill ha det gjort :-)
Tycker inte om och handla när det bara är 3 dagar kvar haha.
Men nu  var det så att jag har bara köpt 3 julklappar till Filip o mer kommer
det att bli.
Mycket saker som jag köpt till honom var det rea på så då
passar man på och köper nu om ni förstår :-)
Måste ju allt bli fler julklappar till han för vi kommer
ju fira på 3 ställen i år och alla 3 ställena ska han få något på :-)
Men jag vet mycket väl vad han behöver ha nu och
det är pjymas och sånt :-)
Men nu ska jag ligga lågt med klapparna då jag ska
börja köpa pressenter till min mamma pappa o syster som
fyller i Oktober alla fyller oktober men inte jag , jag fyller
i Mars :-) *stolt* bra och vara född tidigt på våren bruka
alltid få en tussilago när jag fyller hihi.

Usch det är så svårt och veta vad man ska köpa
till familjen för dom säger inget vad dom vill ha :-(
Synd det gör det svårt för mig och komma på vad jag ska
köpa till dom och jag som vill vara klar med det så
man har det gjort.
Men man vad vill min mamma ha? vad vill min far ha?
Vad vill min kära syster ha??? Hjäkligt svårt och
köpa något när dom bara säger jag vet inte.
Usch blir så trött på det ordet fyller man ska
man ju ta för sig så har jag lärt mig själv :-)
Då har man rätt och önska sig vad man vill
så nu är det bara önska på och hoppas på att
man får det man önskar sig.
men önskar man sig inget så får man ju säkert
något skit som man inte alls vill ha så bruka
det ju vara.Då är det 10 gånger bättre och våga säga
vad man vill ha så dom blir nöjda :-)

Hoppas bilden syns i bland så vill inte bilder synas :-(
Men i alla fall om ni ser den bilden så
är det de här köket jag  köpt till min prins.

Blev även köks delar till filip som han kan lerka med.

Kommentarer
Postat av: nikeshoxnz

Nike Shox new signing male black white 1 has been by people all over the world in recent years. The men's new Nike Shox black and white 1 already beautiful, comfortable. <a href="http://www.nikeshoxnz-norge.com/">Nike Shox</a> Their high quality and high technology. <a href="http://www.nikeshoxnz-norge.com/">Nike Shox Sko</a> Wear this Nike Shox new signing male black white 1, will certainly make you look healthy and fashion.

Our special products are cheap male Nike shoes and cheap women shox Nike shox shoes. <a href="http://www.nikeshoxnz-norge.com/">Nike Shox NZ</a> We are a management company and a company, you can believe that all of your movement and collecting product demand. <a href="http://www.nikeshoxnz-norge.com/">Nike Shox R4</a> Therefore, we will always give you the most professional customer service and the most recommended Nike shoes shox to low prices.

2011-08-27 @ 05:01:44
URL: http://www.nikeshoxnz-norge.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0