Lördag!


I dag är det allt lungt här hemma.
Har inte gjort så mycket i dag blir nog bara en
lugn lördag för min del.
Jag har inte ens några palner inför kvällen.

Jag har i alla fall varit ute och lekt med Filip så
det blev att göra sandkakor i sanden och härja lite ute.
Alltid likakul och leka med filip.
Sen så kom pappa ut så vi då var vi 3 som lekte.
Efter ett tag ville inte Filip vara kvar på gården han ville
dra ner till staden och v bor ju så nära så då
tog vi med Filip cyekeln så han kunde cykla till stan och
det ville han :-)
Så en liten cykeltur blev det allt för hans del.
Tur att vi inte cyklade för långt för när vi var
på stan så blev filip jätte trött och grinnig.
Så vi åkte hem efter en stund.

När vi kom hem så blev det att göra mos och fiskpinnar
till filip :-) Men han var ganska trött så han gick och la sig.
Så nu sover han ska snart väcka honom.

I mörn så fyller fredriks farmor år 85 år fyller hon i dag.
Men vi ska fira henne i mörn *grattis*
Det blir kul att gå på 85 års kalas det händer inte varje år.

I går så hade vi en pizza kväll med IDOL riktigt gött var det
och det bästa med idol var ju att NILS min älskling kom tillbaka :-)
Yea han diggar jag man blir så glad av att se han så hjävla
härlig tycker jag att han är :-)
Hoppas på att han kommer långt in i tävlingen i år.

Nu har filip vaknat måste sticka i från datan.
ha en trevlig helg pöss pöss på er/
mammatingeling

Rocknroll min grabb är tillbak hos idol nu.
*yea det diggar jag*
Titta vilken härlig kille som slänger sig i marken av glädje
det ni det är inte alla killar som vågar bjuda på sig själva ;-D

Kommentarer
Postat av: Dessi

Tack ska du ha! Nee, jag kan inte sy...köpte gardinerna färdigsydda på Hemtex. 149kr för dem bara! Allt bra med er?

2009-09-22 @ 19:20:57
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: Dessi

Jag kunde sy förr på yngre dar. Men vet knappt hur man trär en symaskin längre o så har jag ingen symaskin heller. Jag syr mest för hand, det kan jag! Ja, Michelle älskar skor o blev toknöjd över sina nya. Hehe, gummistövlar är kul. Michelle går mer än gärna runt i sina gummistövlar oxå.

2009-09-23 @ 08:41:55
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0