Natten till i dag!


Filip med sina nya jeans från lidex *jag älskar det jeansen*



Även en ny bild på mig :-) *glad*
Filip gör även reklam för dom hur dom ser ut bak :-) *stolt*
Natten till i dag var värkligen en katastroff för mig.
Jag var jätte trött innan 12 och tänkte gå och lägga mig
men då fick jag för mig att jag skulle dricka kaffe och lyssna
på massa bra musik på youtube.
Så det blev ensamt disco här hemma *rocken roll*
Sarans vad pigg jag blev men även lite rastlös hihi.
Jag satt och surfade på internet säkert i många timmar
för när jag tittade på kl var den 02:00 *ups*
Lägg dax om man ska orka upp i mörn.

Så jag gick och la mig men gissa om jag hade
svårt för att somna *snark*
Jag är ju trots allt rädd och sova när jag inte
har någon bredvid mig :-(
Men som tur var så kom jon blund till slut
kollade senast på kl som visade 02:45.
Sen vet jag inte när jag sussade sött.

Jag vaknade halv 4 då kom min älskling hem
jag var lagom trött så jag orkade inte höra med han
hur han hade haft det.
Sen kom han och la sig.
Efter någon timma vaknar jag igen och det är
Filip som också vill sova med mamma o pappa
självklart får han det :-)
Men lite härjade blev det i sängen men vad gör det
när man ändå så inte var så värst trött.
De var bara mysigt när filip kom och ville hoppa
på oss en stund och sen somna :-)
Men vid 7 då hjäkla var jag trött då vaknar filip
och säger tv tv tv okej då jag får väl allt
gå upp och sätta i gång tvn.

Vid 9:15 kom jag i alla fall upp då blev det frukost med
Nalle phu och filip *mysigt*

Fredrik ligger i sängen ens så länge men snart
för han att dax att gå upp.

Pöss mammatingeling.

Bjuder på lite nya bilder :-) Pöss pöss.

Filip är lite morgon trött vid frukosten självklart ska man också
prata jätte mycket med mat i munnen hihi.


Går dagens bild far o son leker TARZAN *ler stort*

Min nya klännning som jag köpte på en markand endast 49 pix.

Min colla kille med min sko och jälvklart har jag även fyndat en
bamse tröja till filip.
passa på och köpa bamse nui när han gillar världens starkasde björn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0