Puss morgon!


090909 en glad lycklig mamma det e jag det :-)

Yes i morse så chockade min lilla prins mig med
att sova ända fram till kl 9 *rekord*
Så jag var väldigt nöjd glad och pigg.
Kände mig så morgon pig värdens bästa mamma hihi.
Så jag började och tralla och gjorde frukost åt oss.
Gick sedan ut och hämta dagens nyher så man kan läsa lite.
Men något läsande blev det inte ;-D hade ju min son
på morgonen som satt och pratade och sjöng för mig.
Han var riktigt glad i morse han har inte varit så där jätte
glad sen trors varit här och hälsat på.
Och i morse ville han ge mig många många blöta pussar.
Ja som mamma så njuter man bara det värmer i hjärtat på mig.
Annars bruka jag få tjata om dom där pussarna och till slut
så får jag alltid en när det passar han.
Men tänk er i dag fick jag många pussar :-)
Och han sa puss puss mera pussar o så skrattade vi lite.

På förmidagen bestämde vi oss för att åka till Karlstad
då F skulle köpa målvaktsskydd.
Han spelar nämligen innebandy och nu har han blivit
val som årets målvakt så han ska stå i mål :-)
Yea han kommer få många blåmärken ajaj gör inte
mig något bara han är rädd om sin kära snöpp den vill
jag ju gärna att han ska ha kvar ;-D
Men han hittade ett jätte fint blå svart målvakts dräkt
och jätte snygga skydd han är en skit
snygg sexig målvakt i mina ögon :-)

Innan vi skulle åka till K-stad kom filips gammel mormor på besök.
Tyvär så fick hon inte komma in då vi nämligen skulle åka.
gjorde lite ont av att inte kunna ta in henne men vi hade
faktist andra planer för oss i dag.
Ähh hon får ta och komma någon annan dag.

Efter vi hade sprungit runt och köpt det vi skulle ha i K-stad.
Bestämde vi oss för att fika och låta Filip äta mat.
Till efterätt så fick min lilla solstråle en mjukglass
och det satt så klart fint i höst solen :-)
Hjäkla vilket gött väder vi haft här i dag man bara njuter
av det och hoppas på att bli ännu brunare.

Innan vi åkte hem blev det en sväng till marieberg-skogen.
Där fick filip springa av sig och leka med djuren.
Så vi hade en lyckad dag i dag.

Nu är vi hemma har inte alls mycket och skriva.
är inte så sugen på och skriva när jag måste
behandla mitt tagenbord med hårdhandskarna.
Tvi vad jag hatar bordet nu behöver ett nytt.
Jag hatar och trycka hårt på tagenterna och
sen om det inte tar gör det mig förbannad ilsken.

Thohej i mörn blir det att gå till tandläkaren ajaj
men smällar jag får ta :-)

Pöss o sov gott med er alla kära
blogg läsare puss puss/mammatingleing

En mysig bild jag hittade på min prins.
Pannkakor o sylt det får vi i mörn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0