Städat lite under soffan


Nu har man städat lite under soffan in för kvällen.
Och det enda jag hittade var massa leksaker och ett
par sexiga stringtrosor som tillhör fröken här ;-D
Jag som var ut efter att hitta lite pengar.
varför kan folk aldrig ha hål i sina fickor för när
dom är på besök hos mig?
Så dom kan tappa någon krona eller en 10 så
jag blir glad ut av att städa under soffan :-)

Nu är kl sju snart kommer min älskade man
hem jag längtar som en tok.
Nu har Filip ätit ris och korvgrytta smaskens det.
Så han får allt vara uppe i en timma och 30 minter
och härja sen ska jag allt ta och natta honom för natten.

pöss ha en trevlig lördags kväll.
pöss mammatingleing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0