Tankar!


Jag måste bara få skriva att i bland
känner jag mig så ensammen.
I bland finns det inga ord om hur ensam
man kan känna sig då är
det alltid bra med bilder som tyder
på hur ensamt det är här.


Jag vet i alla fall att jag drömmer grymt mycket om mina
vänner i bland drömmer jag så att det gör ont i hjärtat.
För saknaden efter er gör ont fast på ett bra sätt.
Men det är inte trevligt när man får ångest då saknaden
gör ont och man inte vet vart man ska ta i vägen.
Jag saknar er alla mina kära vänner kom i håg att ni
finns i mitt hjärta för skulle inte jag drömma om er
så hade jag nog glömt bort många ut av er.
Jag kan även känna i mina drömmar ni vänner
som står mig väldigt nära och tänker på
mig ofta det är mycket om er jag drömmer.
Och jag tror att jag drömmer om er för att
ni tänker på mig.
*Tack för mina rikitga vänner som tänker på mig*
256679vtzc9dpdga.gif image by glittergn
Även min syter tänker säkert på mig i bland det tror
jag faktist,
Och bara för att hon ska få en bebis snart och gillar miranda
så ska hon ha den bilden.
Jag saknar er alla

Alla mina kära vänner o släkt jag älskar er.
/pöss mamatingleing

Kommentarer
Postat av: Michis

jobbigt o känna sig ensam =( saknar dig också! massa kramar

2009-09-17 @ 01:24:18
URL: http://michaeala.blogg.se/
Postat av: Camilla

Klart att jag saknar dig oxå =o)Vilken fin bild =o)

2009-09-17 @ 15:43:29
URL: http://camillaklassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0