Värdelösa fotograf!


Jag är så förbannad arg och besviken i dag :-(
Det var nämligen Filips dagis foto som hade kommit i dag
hem till brevlådan :-)
Oftast så är det så att alla föräldrar blir glada och se sitt
barn på kort men den här gången blev jag inte glad jag blev
grymt besviken måste jag säga.
Det var ju bara dagis kort dom hade tagit inga små bilder :-(
Och jag som ville ha ett poträtt med min son precis som föra året.
Men vist fotograffer finns det gott om så alltid ska man väl försöka
hitta någon som vill fotografera min son det borde inte vara så svårt.

för det jag mest blev besviken på var själva dagiskortet.
Faktist så blev jag hjäkligt besviken.
Måste säga att den fotograffen borde nog söka nytt jobb
eller ta några lektioner innan man åker ut och tar kort.
Nu ska ni få höra vad jag klagar och ni som inte
vill läsa så SLUTA LÄS NU.

1 för det första så satt barnen huller och buller.
ja jag vet inte hur det hade blandat men fult var det :-(
2 Filip han fick vara stå upp med en vuxen som bar honom okej
det såg väl okey ut.
3Fotograffen kunde inte soma barnen var långt bort man såg bara små
bäbisar kändes det som.
4 Alla barn var jätte bleka och en vit bakgrund det var as fult.
Hade jag veta hur blek filip skulle sett ut hade jag smörjt in
honom med lite brun utan sol.
Föra året var Filip sjuk när han tog kort och han såg jätte bra ut
glad och pigg fast han hade 38 grader.
I år när han var frisk såg han ut som en liten bäbis som var sjuk.
5 Jag är värkligen inte nöjd dom borde skaffa fotograffer som kan
fota som kan ta kort och locka på barnen.
Synd att inte barnen såg så glada ut.
Visar ju bara att inte fotograffen har ansträngt sig och säga något.
Fiss är väl inte så hjäkla svårt att säga? vad som helst än att
barn ska sitta där och se ut som stora frågen tacken.
Några av barnen tittade bort också men det är inte lätt när
barn är i tros åldern.
men jag är så besviken på dig fotograf som inte kunde
göra så att bilden blev lite starkare hade nog sätt bättre ut.

Tänk en ljus flummig bild där barn är så långt borta alla
ser grymt bleka ut.
Det var värkligen inte snyggt sen var fotot mindre än föra årets.
Ähh nästa år vill jag ha en ny fotograf då vill jag bli nöjd.


Ja det hade nog vara likvärdigt om en liten hund hade tagit kort på alla barn.
Fotografen måste bara ha tänk på en sak och det är
Så svårt ska det väl inte vara och ta kort det är lätt.
Han måste även ha missat zoom knappen han kanske inte hittade den?
Vad vet jag.


Kommentarer
Postat av: Skechers Shape - ups Fitness Shoes

<a href="http://www.skechersshape-ups.net/skechers-shape-ups-fitness-c-69.html">Skechers Shape - ups Fitness Shoes</a> and 2011 chun xia tide, new series make all brand in Asia Pacific cage's cooperative dealers and more confident. Si cage China, Hong Kong, Singapore, Malaysia and other southeast Asia area of the joint venture company chief candice chan said: "we in China,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Outlet</a> southeast Asia's partner for this very excited.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shoes</a> equipment for the footwear market can always bring new products and more style. But Shape - ups is not only a new shoes, but also the whole global shoes have long expected innovation products. Shape - ups ,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers UK Online</a> the special fitness shoes, innovation and technology that already became the model body cage's now the leading brand shoe industry.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Cheap Skechers Shape Ups </a>This winter and next spring there will be many new launch markets. Skechers Trainers " As fitness shoes market more inclined to have a truly the fitness function shoes, Shape - ups fitness shoes in mainland China, Hong Kong, Singapore and other Asian local sales growth quickly.



<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shape Ups Sale</a> brand, founded in 1992, design, development and promotion variety of male, female and children's shoes. At present in the United States has<a href="http://www.skechersshape-ups.net/"> Skechers Shoes for Women </a>become, cage is second only to Nike, in over 100 countries worldwide annual sales 8,000 million pairs, 14 billion dollar assets as the world's second-largest recreational shoe brand.

2011-06-21 @ 03:45:14
URL: http://www.skechersshape-ups.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0