Nyheter nyheter!


Nu har jag massa goda nyheter till er alla att berätta.
Första nyheten som ni säkert redan vet jag hatar blogg.se
Så nu har min kära vän Jossefine hjälpt mig med en ny blogg.
Ska bli jätte spännande och börja blogga på  blogger.com.
Tänk att min duktiga vän lyckades skappa en blogg till
just lilla mig *tack snälla*
Jag försökte ju förut men allt gick åt skogen så därför har
jag haft världens längsta semester från bloggande.
Jag ser även att många besöker mig fortfarande men jag
hoppas ju så klart att ni ska besöka mig på blogger.com
istället för jag har massa nytt att komma med :-)
Det kommer bli spännande nytt en gång i veckan i alla fall.
min adress är
http://mammatingeling.blogspot.com
Skriver inte förän på Fredag då är min semester slut hihi.


Nyhet nr 2.
Säg välkommen till GIZMO!
Det är våran lilla katt bebis som vi var och hämtade uppe
i Hedemora i lördags.
Kommer att berätta mer om den resan på min blogg.
Det var i alla fall ett riktigt skit väder resan tog 9 timmar.
Men vad gör det?
Vi fick ju världens mysigade katt ju :-)
Så ni kommer ju bland annat få följa Gizmo också i
min nya blogg säg hej till honom och se fram i mot det :-)




Nyhet nr 3!
ETT STORT GRATTIS TILL LILLA MIG ELLER VAD VI NU SKA SÄGA.
spännande nytt om ni fortsätter läsa min blogg då ska
ni nämligen följa mej under gravidtien.
Ja ni hörde rätt ni kan läsa om , om ni nu behöver det.
Filip ska nämligen bli storebror den 20 Juli kommer
lillbror till världen om jag nu har rätt får jag lov att säga.
99 procent säker är jag att jag väntar en pöjk bara en
gissning.Då jag inte ville ta reda på det på ul.
Så ni kan räkna med att jag är i vecka 19 nu.
Grattis till Filip som blir storebror :-)

Min mage får ni inte bara missa.
Det kommer absolut komma fler bilder
på min öl mage på min nya blogg kan jag löva er :-)
Vi kan se till sommaren hur stor den har blivit då hihi.
Till er alla som inte har bebis i mage
spara vatten drick öl ;-)
Min mage har även blivit lite störe sen senast jag
tog den bilden.
Så ni kommer få färska nya magbilder en gång i veckan
om jag örkar att blogga så mycket hihi.

Tänk vad mycket nytt ni kommer att kuna läsa om på
min blogg.
mammatingelings stora mage och ett husdjur har vi
förökat oss med :-)

Pöss på er alla blogg läsare hoppas ni tänker följa mej
http://mammatingeling.blogspot.com
För ni är ju fortrarande mina kära blogg läsare.

Kommentarer
Postat av: dessi

Va roligt Cissi! Grattis. Ser framemot o få läsa om allt det nya. Grattis till kissen oxå.

2010-03-02 @ 19:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0