2010


Nu är vi inne redan på 2010 inte klokt vad tiden gick fort
kändes som att det var nyss år 2009.
Men men man blir bara äldre.
Å tänk er filip är snart 3 år tiden bara springer i väg.
Så det blir 3 årskalas till maj :-)
Filip har redan bestämt nu att det ska vara ett phu kalas
hihi han har valt servetter balonger och massa annat.
vi får väl se om han ändrar sig då det är en bit kvar.
Men jag vill ha sommar så det lär ju bara springa fram
till sommaren.

Jag känner bara att ens så länge har inte det hänt
något bra alls mer otur har jag nog.
Jag har kvar endast 500 kr den här månaden och ni vet sen
när lönen kommer är ju inte bättre för då får man mindre
då det varit så mycket otäcka röda dagar.
Och snart kommer räkningen och hyran har stigit på bra
den har gått uppåt. *fyfan när ska alla pengar i världen ta slut?
Vilket hjävla psykiskt problem med pengar.
Jag fickju även pengar i julklapp men det kom man inte långt med.

Och en annan jätte tråkig sak som ha hänt.
Det är den där kissen som jag O F skulle köpa
finns inte längre.
Men det tror jag fan inte ett dugg på.
För det första när katten levde så var det en katt
som inte blev såld och hon som sålde katten ville
värkligen att vi skulle köpa den med men vi kände till en
början räcker det med en.
Och hela tiden så har den annonser varit ute på blocket och kommit
in då och då.Och där står det katten finns kvar av oseriös köpare.
Men jag tror inte på det.När man betallar 500 kr i handpening då
bruka man inte ångra sig.
Fast det var inget som jag tänkt på tidigare.
men dagen efter julafton fick man veta att katten hade dött blabla.
Och att dom 3 andra katterna var också borta anns bara 2 kvar men
dom var bokade.
Så då tänkte jag inte så mycket på det bara leta vidare tänkte jag.
För f o jag har värkligen jätte svårt att vara överens om sama katt.
Jag vill ha en katt med päls en liten hårboll medans F kan gå med på
en bondkatt som inte jag vill ha alls.
Måste ju vara lite päls på kissen så man kan gossa med den :-)

Men så efter 3 dagar så är jag inne på blocket och ser att den där
katt annonsen har kommit ut på nytt och det står precis likadant som
gångerna innan.
Att det finns en kisse kvar och att den finns kvar på grund av oseriös
köpare.
Jag tycker det är skit konsigt för till oss hade hon skrivit att det bara
fanns 2 kissar kvar som hade klarat sig och dom var bokade och nu
ser man sama annons och där står det att den finns kvar av oseriös köpare.
Så jag säger till F att han ska kontakta henne och det gör han.

För jag tycker att man inte gör så.
Oftast om det finns en person som har ångrat sig och
man vet att den som varit intresserad ut av katterna
och dels förlorat en katt.Då ska man väl kontakta dom som
förlorat katterna först innan man lägger ut annons.
Jag skulle i alla fall ha gjort det.
Men nu tror jag fan inte ett dugg på att den där lurerikvinnan hade
några katter alls.
Även om jag fick bilder och sånt så känner jag mej blåst.
Vem vet hon kanske inte ville sälja dom bara tjäna pengar på
dumt fölk.

Så nu är ajg på rutan 1 igen jag ska hitta en katt som man ska
bli kär i.
Och det är inte det lättasde.
Men en sak vet jag är det 100 mil så åker jag dit och hämtar
den katt som jag blir kär i.

Mina kära blogg läsare har ni några hårbollar hemma små lurviga
kisse bebisar så får ni gärna kontakta mig :-)
För jag vill ha en liten kisse bebis nu allt finns på sin plats
här hemma det är bara kissen som man saknar :-(
Eller om ni känner någon som har kissebebisar så hör med
dom så kanske dena kissen vill komma och bo med oss :-)
Fast jag är bara intresserad ut av kissebebisar alltså dom får
vara mellan några veckor upp till 14 veckor och helst vill man
att kissen ska bli lite lurvig i pälsen :-)
som jag o F har bestämt att vi kan ge från 100 kr upp till 1000
beror ju helt och hållet på vad det är för blandning.
Jag hoppas att någon ängel läser min blogg som sitter hemma
med små kissebebisar som väntar på ett nytt hem.
Hör av er i så fall.
Pöss på er alla.

Nu ska jag ta och spela lite tv spel med min man vi ska nörda
fram ör tvn i kväll mohaha.
ha en trevlig lördags kväll pöss /mammatingleing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0