Bambi!


En glad liten grabb.
Alltid glada minner här :-)

Hihi i går efter praktiken hade hela min fmilj o jag jätte kul.
Först var vi på ica och handlade mat uscha mej så dyrt det blev :-(
Handlade inte alls mycket och ändå så uppe i 800 kr.
Och jag som bara har 300 kr för och leva den här månaden
skönt att månaden tar slut snart och nya pengar rullar in
på kontot :-)
Fan jag har varit pank hela den här månaden känns det som
okej jag ska få 300 kr den 23 ut av min syster när
jag kommer till E-tuna igen.
För dom pengarna behöver jag faktist ha nästa månad
då min gulliga man fyller tidigt i Februari och så
Filips kusin fyller 4 år.
hej thotans vilket party det kommer att bli :-)
1 fyller T Och 2 fyller F *grattis till sötnossarna*

Men nu var det inte det som var kul i går det
som var kul var efter vi hade handlat så åkte
vi till isbannan och åkte skridskor.
Måste bara säga å fan vilken stjärna min son är
på att åka skridskor så ni kan räkna med
att jag är stolt i dag.
Han är tillå med bättre på att åka än lilla mej.
han kommer framåt och så ramlar han när han har
kommit ut en sväng och fått massa fart och så upp igen.
Men i slutet så kröp han till pappa haha så då höll F i honom
och så fick han åka runt honom :-)
Det tyckte Filip var sköj för han sa mer säll.*karusäll*
Innan vi drog hem så blev det allt att åka pulka ut för ett stup.
Hihi kan nästan säga det om den backen för den var stor
så nu har jag hittat en backe som nästan är lika stor
som årby backen i  E-tuna.Och det bästa
är ju att Filip älskar stora backar :-)

I dag är det ju Torsdag oj vad dagarna rullar på fort.
har varirt på praktik i dag.
Det gick bra och i mörn ska jag träffa min handläggare.

Usch vad jag funderar på vad jag egingligen vill göra.
Vist tycker jag att det är kul att stå i ett kök men
jag känner att jag inte alls är någon stjärna på det.
Jag känner att jag vill ha ett jobb där jag vet att det
är jag bra på och skulle någon säga nu gjorde du fel
så ska det gå och fixa och så vet man fortfarande att man
är bra på det :-)
För när man gör mat så får man inte göra fel.
Och sen är det ju ganska stress i ett kök och
blir det för stressigt för mig så kan det lätt
bli knass.
Min järna börjar i alla fall snurra runt nu i alla fall.
Men jag vet i fåglarna på vad jag vill jöbba med.
Det står helt still så jag måste fortsätta att
leta efter något som jag vet att jag är bra på :-)
Jag vill inte gå till ett jobb bara för att det är kul
jag vill veta att jag tycker att jag är bra på det.
i bland funderar jag på om jag ska börja plugga nu
i dessa tider men då står det still vad vill jag plugga till?
vad vill jag göra?
Usch vad svårt det ska vara.
Fast jag har en dröm som aldrig kommer bli sann
Och det är att köra långtradare i nederländerna.
Det kommer aldrig bli så för det första har jag inget
körkort till det och för det andra är mitt språk skit
dåligt och jag kan inte engelska så det är kört.
Jag vet bara inte vad jag vill jobba med men miin dröm
som jag kan bygga på är att öppna en billig mode butik
till ungdomar :-) Gött det skulle vara :-)
Nu tror ni säkert att jag skulle sälja huvtröjor och sånt skit
knappast för min del.
Här snackar jag om bitchiga kläder kort korta kjolar och
tjata kläder :-) ässkar värkligen korta kläder.
Man ska vara halvnäck på sommaren det är
sommaren till för :-)

I dag har jag o Fredrik haft en liten egen tid Filip
fick vara hos B en stund hon ville så gärna låna
honom så 2 timmar fick han vara hos honom men
då var jag med ena timmen.
Och det är väl tur det.
Jag tycker inte det är så säkert  att han ska avra hos henne
så långa pass jag känner att han är mer spralig och så
vidare.
I dag när jag kom hade en vas åkt i gölvet och jag
vet fortfarande inte vem som hade ner den då jag
inte var där :-(
Hon sa ju att de var hon som hade haft ner den men jag
känner att det kanske inte är så.
För om hon skulle säga det då kanske hon tror att hon
inte få ha honom hos sig längre.
Men man vill ju gärna veta vad som händer på en timma
när man själv inte är där.
I dag känns det o just nu vet jag inte om jag vågar
lämna honom hos henne så långt som en timma
kanske får avra med nästa gång eller om
hon bara ska ha honom 30 minuter.
Men nu vill jag låte tiden gå och ha Filip för mig själv
innan jag lånar ut honom igen.

Pöss på er alla mammatingleing

yea jag äter frukt nyttigt som jag är :-)

Kommentarer
Postat av: Dessi

Tradera har jag ingen lust med, då blir det nog dyrt med frakten. Jag håller span på blocket så får vi se om det dyker upp nåt. Ska hem till dina föräldrar o kolla på röda korset om dem har oxå. Va kul att du kommer igen. Allihopa eller bara du o Filip? När kommer ni? VI får försöka boka in nånting när ni är här, vore kul!

2010-01-16 @ 19:12:25
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: Skechers Shape - ups Fitness Shoes

<a href="http://www.skechersshape-ups.net/skechers-shape-ups-fitness-c-69.html">Skechers Shape - ups Fitness Shoes</a> and 2011 chun xia tide, new series make all brand in Asia Pacific cage's cooperative dealers and more confident. Si cage China, Hong Kong, Singapore, Malaysia and other southeast Asia area of the joint venture company chief candice chan said: "we in China,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Outlet</a> southeast Asia's partner for this very excited.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shoes</a> equipment for the footwear market can always bring new products and more style. But Shape - ups is not only a new shoes, but also the whole global shoes have long expected innovation products. Shape - ups ,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers UK Online</a> the special fitness shoes, innovation and technology that already became the model body cage's now the leading brand shoe industry.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Cheap Skechers Shape Ups </a>This winter and next spring there will be many new launch markets. Skechers Trainers " As fitness shoes market more inclined to have a truly the fitness function shoes, Shape - ups fitness shoes in mainland China, Hong Kong, Singapore and other Asian local sales growth quickly.



<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shape Ups Sale</a> brand, founded in 1992, design, development and promotion variety of male, female and children's shoes. At present in the United States has<a href="http://www.skechersshape-ups.net/"> Skechers Shoes for Women </a>become, cage is second only to Nike, in over 100 countries worldwide annual sales 8,000 million pairs, 14 billion dollar assets as the world's second-largest recreational shoe brand.

2011-06-21 @ 04:04:41
URL: http://www.skechersshape-ups.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0