Blogg.se


Filip är ju den bästa på att äta sallad :-)
Gott och nyttigt är det ju.

Måste bara säga att blogg.se är skit sega i dag.
Rekord tog för mig att komma in 30 minuter
på min sida.
Så får det inte gå till.

Så jag vill skänka dom en rissig kaktus för att
det är så sega i dag :-(


Annars i dag har det inte hänt så mycket.
Sovmorgon till kl 11 fick jag allt.
tack min underbara prins som orkar gå upp
vid 9 och härja järnet med filip :-)
Visa dagar behöver jag få sova ut zzzz.

Ni kan ju gissa om jag var i alla fall jätte pigg när jag kom
upp.
Filip o Fredrik hade ju i alla fall ätit massa god frukost som
jag missade ;-P
Så blir det ju när man inte kommer upp i tid.
Så det var bara ställa sig och göra oby och ostmacka.

Efter frukosten gjorde jag i ordning oss skulle
nämligen ut på pulka tur i dag :-)

Hade nämligen kalas väder ute i dag.
Solen sken och skönt var det och massa snö
som man vill ha.
Bättre och ha snö än när det är plaksigt ute.
Jag tycker i alla fall vi har haft en underbar vinter
kallt mycket snö och inget regn.
Så jag tror på en rekord sommar det här året :-)
Jag spår på att det blir rekord varmt.
Då det har varit en super bra vinter.
jag avskyr vinter när det bara snöar sen blir det plask ut av skitet.
Men nu har det bara varit vit härlig snö.

I februari får snön försvinna sen vill jag ha upp mina
vårlökar som jag satt ut i höstas om det inte har
regnat bort.
Man vågar i alla fall gå ut nu när det är kallt och snö.
När det regnar då vill man bara vara inne och lata sig :-P

Fast jag längtar som en tok till våren det är så fint
med alla blommor som kommer upp och gräset blir grönt.

Vi har även varit till maxi och handlat i dag.
Filip fick allt åka pulka till maxi sen fick han sitta
i en kundvagn.
När jag var i Eskilstuna och vi var på maxi där så
lät jag honom få en egen lite vagn.
Det blev så klart rally inne på ica maxi
i Skiftinge haha.
Stackars fölk som blev rädda när filip kom farande med
sin lilla vagn haha.
Fölk fick ju hoppa åt sidan när han kom springande med den
och jag efter så klart hihi.
Det får allt bli fler gånger ;-D

Nu i kväll ska vi äta kykling och potatisgratäng mumma
så gött det ska bli :-)

Men nu ska jag gå och duscha och bli ren.

pöss på er alla mina kära blogg läsare pöss pöss


Min man o jag vi är så kära.
Snart är det sommar då blommstar vår kärlek ännu mer
hoppas jag i alla fall.
För amn kan aldrig ta något för givet finns ju inget
garanti i kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0