Dagar som gått!

Welcome-8.gif Welcome image by godsrose123
Jo tack jag vet mycket väl att jag ligger efter med mitt bloggande.
Men det får vi tacka blogg.se för att jag inte kommer in på deras sida
och kan blogga.Nu är jag risigt trött på blogg.se för jag vill
blogga när jag vill.Blir så geting arg när jag inte kan
komma in och blogga :-( Jag bloggar ju bara
när jag inte har något och göra.

Onsdag!
Var det en jätte trevlig helg dag med gammel
farmor o farfar.
Så sjukt underbara människor man smällter för
det paret :-)
Bjöd på köttbullar och fika.
Aldrig fel och bli bjuden på mat det tackar jag
inte nej till :-)
Filip hade i alla fall kul med gammel farfar.
Jag kan bara inte svara på vem som var yngst
farfar är ju närmare 85 men när filip kom kunde
man nästa tro att han var 80 år yngre.
Hjäkla vad den farbrorn härjade med Filip.
Och båda hade ju skit kul med varandra.
Farfar körde järnet med Filip så han tog
sig tillå med en sömntur med farfar och
i hans knä också :-)
Hur ofta händer det att Filip lägger sig
i knä nu för tiden?
För mig var det så otroligt länge sen han ville ligga
mitt knä :-( *saknar det*
Men jag nöjt värkligen av att se han ligga och mysa
med farfar hihi så sött det var.

Torsdag!
Gick jag i väg till praktiken kul och träffa gänget igen :-)
Men dagen rullade på bra och vips så var den dagen borta.
Väl hemma så sprang jag ner till ams fixade med en sak.
Så fort man kom innanför dörren här hemma var det bara att
börja med maten till familjen.
jag åt nog lite för mycket *fniss* men gott var det
så jag somnade som ett barn efter maten.
Men vaknade lagom till kl 6 då killarna fick för sig att
gå ut och åka pulka.
Och självklart ville inte jag missa det så jag skuttade upp
och tog på mig massa kläder och fäljde med ut.
Hjäkla vad jag härjade med mina killar så kul vi hade i snön.
Fast vi var ute en timma i alla fall nyttigt och komma ut.
Bara ta på sig massa kläder så frysser man inte de är
bara kinderna som blir så rosiga hihi.
kom in lagom till 7 då gjorde vi mackor sen var det
bara stoppa om prinsen så han fick sova.
Inte långt där efter gick jag och la mig haha ska
ju örkes upp på mörnarna då möste man söva förstsås ;-D

Fredag!
Uppe innan tuppen här hemma redan kl 5.
Fredrik fick ju jobba i dag så Filip fick vara
på dagis i dag *kul*
Så jag hämtade inte honom förän efter jobbet lagom
till 15:30 då dök mamma upp hjäkla vad glad han blev :-)
Fast i dag har vi inte varit ute jag har fredags städat här
hemma :-)Filip hjälpte till och städa alltid bra med lite hjälp hihi.
Sen tittade vi på musse pigg innan vi började härja här hemma.
Blev även att leka med tågen och efter det blev det och måla.
Oj vad mycket man hinner med fast man har praktik.
Nu är det kväll och jag ska fredags fixa mej nu,
ska nog ta ett varmt bad och ansiktsmask och bara ta hand
om mej själv.
Såna dagar är också viktiga för mej :-)
alla måste pysslas om i min familj.

Usch jag är jätte trött på en sak och det är nämligen
att jag bor så sjukt nära stan.
Vill flytta här i från jag älskar lägenheten men jag
är så hjäkla trött på all trafik som åker runt här 100 varv
och bara popar musik dunkdunkdunk.
Jag förstår fan inte hur man kan sitta i en bil som bombar ut
dunkande musik?
man borde ju bli döv eller få något trevligt tjutande ljud
i öronen.Fan vägen är ju bara en liten bit i från mig men
jag har mina fönster stängda och endå så hörs det som
om det är jag som spelar dunk dunk.
Tur att man inte behöver åka med i den bilen.
Men man kan ju gissa sig fram anntingen är dom som sitter i
bilen redan döva :-( Annars så vill dom bara ut och
störa almänheten och har säkert hörselskydd om sina
öron så dom inte hör sin egna musik så att det bara
är vi andra som får lida av musiken.
Men värst störande är nog pökbilen här i stan.
Haha raggarsex på gatan säker och åker runt 100 varv i
sin stora bil.
Det lär kosta massa bensin pengar så jag tror
tillå med att det är billigare för den personen som
åker runt och stör att gå på strippklubb och där
kan man ju tillå med få något kex ;-)
alltså att åka här varje dag och börja runt 8 och hålla på fram till 02 då
är man  värkligen dessperat efter *SEX*
Kanske dax att ta och fundera på att gå på strippklubb och
låta bilen få söva lite.
Det hade varit en sak om den bara körde på helger men
varje dag det blir för mycket i mina öron.

kanske kanske är det Ronny&Ragge som kommit till min stad???
Det är i alla fall någon som letar efter ett pök varje dag.

Jag tror att pökbiles chaffisen behöver uppsöka stripphouse
för att få sig ett redigt vrak över sig ;-D



                                               Dagen efter besöket lär chaffisen må super bra                                                                    


Kommentarer
Postat av: Skechers Shape - ups Fitness Shoes

<a href="http://www.skechersshape-ups.net/skechers-shape-ups-fitness-c-69.html">Skechers Shape - ups Fitness Shoes</a> and 2011 chun xia tide, new series make all brand in Asia Pacific cage's cooperative dealers and more confident. Si cage China, Hong Kong, Singapore, Malaysia and other southeast Asia area of the joint venture company chief candice chan said: "we in China,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Outlet</a> southeast Asia's partner for this very excited.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shoes</a> equipment for the footwear market can always bring new products and more style. But Shape - ups is not only a new shoes, but also the whole global shoes have long expected innovation products. Shape - ups ,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers UK Online</a> the special fitness shoes, innovation and technology that already became the model body cage's now the leading brand shoe industry.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Cheap Skechers Shape Ups </a>This winter and next spring there will be many new launch markets. Skechers Trainers " As fitness shoes market more inclined to have a truly the fitness function shoes, Shape - ups fitness shoes in mainland China, Hong Kong, Singapore and other Asian local sales growth quickly.



<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shape Ups Sale</a> brand, founded in 1992, design, development and promotion variety of male, female and children's shoes. At present in the United States has<a href="http://www.skechersshape-ups.net/"> Skechers Shoes for Women </a>become, cage is second only to Nike, in over 100 countries worldwide annual sales 8,000 million pairs, 14 billion dollar assets as the world's second-largest recreational shoe brand.

2011-06-21 @ 04:03:30
URL: http://www.skechersshape-ups.net
Postat av: [email protected]

http://www.cat-boots.org/

2011-09-06 @ 03:38:21
URL: http://www.cat-boots.org/
Postat av: [email protected]

http://www.uklacostetrainers.org/

2011-09-27 @ 03:47:06
URL: http://www.uklacostetrainers.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0