Fredagen!


I går var det Fredag!
Jag hade praktik hela dagen lång
men dagen gick hyffsat fort för det :-)
Fast det var så hjäkla gött att komma hem kan jag lova er
bara se fram i mot en kort helg.Då helgerna bara springer
i väg för mig.
Jag hade även ett möte med min handläggare i går och vi kom
fram att jag ska fortsätta praktisera ett tag till där jag är
nu i 2 månader till.

Under dagen jag var på praktik så passade Filip o pappa
på att gå upp till sjukhuset och vaccinera sig Filip alltså
han skulle ha sin andra doss.
Bcv har ju fått flyttat till sjukhuset nu minst ett halvår i alla
fall om inte längre :-( Vattenskadda så nu tar det
inte 2 minuter att komma till bvc.
Men vad gör det vi har hyffsat nära andå så till sjukhuset.
men usch vad dumt man måste åka hiss med barnvagn för att komma
upp till den där hjävla höga våningen *blä*
Inget som jag gillar att behöva åka hiss medans filip älskar hissar.
Hmm undra vart det kan komma i från?

Det första som filip hade sagt när han kom till sjukhuset.
Näää sjuk gå ut och blev jätte arg *hihi*
Men så fort pappa kom till hissen med honom då hjäkla
blev han glad och tyckte det var kanon kul att åka hiss.
Senare kom dom fram till bvc och dom var först i kö :-)
men en stund hant filip och leka med spisen där som dom har.
De är precis lika dan spis som han har hemma så det är lika
kul att leka med den som han har hemma.
Filip var inte alls glad att gå in till bvc tanten då han hade roligare
med spisen och ville ut.
men han ändrade sig fort när han fick låna en vattenleksak.
Då kunde tanten sticka honom med sprutan och filip sa inte
ett ljud.
Men desså värre var det ju att behöva tvångs lämna tillbaka
den roliga vatten leksaken som filip hade blviit kär i.
Så hela vägen ut var han sur tills räddaren kom.
Och räddaren blev nämigen hissen så hjäkla kul att
åka hiss tycker filip :-)
Sen gick det hem.
Filip fick ett gossedjur ut av pappa då han var så duktig.
Hemma blev det mat och bad med pappa något
filip tyckte var sköj.

Sov gjorde han också när jag kom hem.
Men det var inte långvarigt så han kom upp
lika fort som jag kom hem nästan.

När jag var hemma åt vi kladdkakka och fikade lite.
Det är jätte mysigt och fika hemma kan jag lova
er alla :-)

På kvällen gick vi till maxi och handlade igen men
dena gång blev det inte alls lika dyrt :-)

När vi hade kommit hem åt vi pizza något filip hade
beställt hihi.
sen sov vi alla efter tv tittande och efter den goda
maten.

Pöss på er alla kära bloggläsare pöss pöss
/mammatingleing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0