*SKRATT*


jag var inne på youtube förut nu i kväll och lyssnade
på Ghettoänglar.
Och ursäkta mej så hörde jag inte riktigt vad det sjöng om
fast det gjorde jag :-)
Men jag fick lust att höja ljudet i alla fall.
Hjäkla vad det dunsade på bra gött för öronen hihi.

Men så kommer Fredrik in till mej och säger jag
hör ingeting vad dom säger på tv.
det är robinsson och det gillar han att kolla på.
Och jag svarar direkt till fredrik och säger.
Men jag hör inte heller vad dom sjunger om haha.

fast jag hörde vad dom sjöng om diggade bara
musiken så jag ville skruva på lite och vara lite
oskyldig inom mej haha.

Nu för min del blir det varm bad.
Puss o god natt med er hörs.
/mammatingeling


Får bjuda på gammla bilder som ni redan sett.
Men blogg.se är usel då jag inte kan
ladda hem nya bilder :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0