Söndags myss!


Nu blir jag allt sugen på sömmar.
jag vill ha sömmar och sooool.
ge mig sol och värme

i dag har det varit världens lugnasde söndag här.
Blev allt nästan bara myss under den långa dagen.

Frukost kl 9 sen var det bara fixade till oss
och så var vi bara tvugna att gå ut :-)
1 grad men oj vad det blåste och grått var det.
Så det var inte alls varmt snarare kallt *brr*
Jag frös fast vi hade massa kläder på oss.
Men 1 timma var vi allt ute.
Åkte bob och härjade i lekparken :-)

Väl inne blev det mat mos och sylta till lunch.
Sen sov pöjken en stund och F for i väg på bandy
som vanligt.
Jag satt vid datan sen kopplade jag av i sängen en stund.

Filip vaknade senare då blev det att måla solrosor och leka
med bilderna hihi.
Bilar och spisen har vi även lekt emd i dag.

Till kvällen gjorde jag mat till oss *gott*
Och efter det så badade Filip hade jätte kul i vattnet.

Och nu sover min prins.

Nu väntar jag på att walander ska börja.
Tycker det är bra filmer så det
får man inte missa :-)

Pöss på er söv så gött.
/mammatingeling

Ny duschad och snygg förstås ;-)

Kommentarer
Postat av: Dessi

Tack för tipset! Men här på Ica Maxi hade dem inga skridskor alls =o( Hörde att ni skulle komma hit i helgen. Så typiskt att jag just denna helg är väldigt upptagen, så vi kan inte ses då heller =o( Får helt enkelt försöka nästa gång ni kommer hit.

2010-01-19 @ 09:42:39
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: Knixie

Nu fungerade det att kommentera. Men de är helt klart någe galet med din sida!

De verkar vara blogg.se som strular och inte koderna.

Jag tycker du ska prova blogspot. Jag kan hjälpa dig med det. KRAM

2010-01-31 @ 12:09:19
URL: http://knixieoknas.blogspot.com
Postat av: Pandora

Nu fungerade det att kommentera. Men de är helt klart någe galet med din sida!

De verkar vara blogg.se som strular och inte koderna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0