Tävling Trimmer

Hudvänliga blad och kammar som förhindrar att du river dig
Philips Kids Clipper
Jag medverkar i en tävling där jag kan vinna en effektiv hårtrimmer anpassad för barn. Hårtrimmer kommer ifrån http://www.philips.se/index.page. Tävlingen hittar du hos Emma-Lou på http://emmalou.myshowroom.se/vinn-en-trimmer-fran-philips/

Avslutas 15/1

Den här tävlingen är jag med i nu :-)
Skulle vara kanon bra och vinna en trimmer
då jag inte äger någon :-(
Sen så går jag ju aldrig till frissören med filip då jag
är så duktig på att klippa honom själv.
Det är bara trimmern som saknas här hemma.
Är ni också duktigta hårfrisörer och saknar ni också en trimmer
då ska ni absolut göra som jag.
Att anmälla er till den här tävlingen för någon kommer ju
ha tur och få hem den till sig.

Ett bra barn tips om hur du får ditt barn att
sitta still när du klipper
Film+Russin=SANT.
Testa det ni nästa gång ni klipper ni kommer
inte att bli besvikna :-)

Pöss mammatingleing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0